چاپ و توزیع پوسترهای جشنواره ملی آیات «موشن گرافیک»
کد خبر: 3843487
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

چاپ و توزیع پوسترهای جشنواره ملی آیات «موشن گرافیک»

گروه فرهنگی ــ دبیر اجرایی جشنواره ملی آیات «موشن گرافیک»، از چاپ و توزیع پوستر و فراخوان این جشنواره در سراسر کشور خبر داد.

چاپ و توزیع پوسترهای جشنواره ملی آیات «موشن گرافیک»منصور احمدی، دبیر اجرایی جشنواره ملی آیات «موشن گرافیک»، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از چاپ و توزیع پوستر و فراخوان جشنواره ملی آیات «موشن گرافیک» در سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به چاپ 2000 نسخه پوستر و فراخوان جشنواره ملی موشن گرافیک «آیات»، ادامه داد: پوستر و فراخوان‌های چاپ شده بسته‌بندی شده و میان انجمن‌های سینمای جوان کشور، حوزه‌های هنری و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور، توزیع شده است.

احمدی تأکید کرد: علاوه‌بر چاپ و توزیع پوستر و فرخوان جشنواره، متن فراخوان به همراه تصویر پوستر نیز در فضای مجازی در دسترس است که به همین جهت در پیام‌رسان‌های اجتماعی مانند ایتا، سروش و واتس‌آپ گروه‌هایی تشکیل شده و همچنین پیج اینستاگرامی جشنواره به نشانی lo_quran در دسترس عموم قرار دارد.

دبیر اجرایی جشنواره ملی آیات «موشن گرافیک» در لرستان اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره پایان آبان‌ماه اعلام شده و علاقه‌مندان جهت ارسال آثار خود می‌توانند به روش‌های اعلام شده در فراخوان اقدام کنند.

انتهای پیام

captcha