لرستان؛ استان معین ایلام در طرح جابجایی زائران اربعین
کد خبر: 3843459
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

لرستان؛ استان معین ایلام در طرح جابجایی زائران اربعین

گروه اجتماعی ــ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به نقش این استان به‌عنوان استان معین ایلام در طرح جابجایی زائران اربعین حسینی، گفت: برنامه‌ریزی لازم برای جابجایی به‌موقع زائران در ایام اربعین حسینی انجام شده و همه تلاش خود را برای اجرای هرچه بهتر طرح مذکور به‌کار خواهیم گرفت.

لرستان؛ استان معین ایلامبه گزارش ایکنا از لرستان، در آستانه اربعین حسینی، به‌همت اداره ایمنی و ترافیک معاونت حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، کلاس آموزشی و توجیهی مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر استان لرستان برگزار شد.

میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در این کلاس توجیهی که جمعه، بیست و نهم شهریور برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت جابجایی زائران اربعین حسینی و نقش مهم سلامت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در این طرح، این کلاس آموزشی توجیهی با هدف آماده‌سازی و خدمت‌رسانی هرچه بهتر ناوگان استان، ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی طی ایام این طرح برگزار شده است.

وی ضمن قدردانی از شرکت‌های حمل و نقل خواستار تعامل بیشتر آنان در راستای برگزاری باشکوه طرح اربعین حسینی شد و افزود: خط قرمز این معاونت سلامت زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) است و امیدواریم با تعامل دوسویه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت‌های حمل و نقل امسال نیز در ساماندهی حمل و نقل زائران اربعین حسینی و اقلام مورد نیاز آن‌ها موفق عمل کنیم.

قدمی با یادآوری این‌که دو مرحله دیگر از این کلاس آموزشی طی هفته آینده جهت آموزش بیش‌ از ۶۰ نفر دیگر از مدیران فنی سطح استان برگزار خواهد شد، گفت: این کلاس آموزشی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان و رؤسای ادارات ستادی به پرسش‌ها و دغدغه‌های مدیران فنی شرکت‌ها پاسخ دادند.

اعزام 10 دستگاه اتوبوس از لرستان به مرز مهران

عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز در رابطه‌ با تمهیدات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در ادامه طرح جابجایی زائران عتبات عالیات در روزهای 28 و 29 شهریورماه، 10 دستگاه اتوبوس از شهرستان‌های نورآباد، خرم‌آباد و رومشکان به مرز مهران اعزام شد.

وی با اشاره به نقش لرستان به‌عنوان استان معین در طرح جابجایی زائران اربعین حسینی، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای جابجایی به‌موقع زائران در ایام اربعین حسینی انجام شده است و همه تلاش خود را برای اجرای هرچه بهتر طرح مذکور به‌کار خواهیم گرفت.

شرفی با بیان این‌که تمام ظرفیت ناوگان استان لرستان آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است، گفت: باوجود این‌که طرح اربعین امسال از هفدهم مهر آغاز خواهد شد ولی به‌دلیل حجم بالای سفرها و اعلام نیاز استان ایلام، از ایام تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی به بعد، به‌ طور مستمر در حال همکاری و اعزام ناوگان کمکی به مرز مهران جهت انتقال زائران به سراسر کشور هستیم که در آخرین مرحله ۱۰ دستگاه اتوبوس عازم استان ایلام شد.

انتهای پیام

captcha