برپایی موکب مردمی حضرت جوادالائمه(ع) خرم‌آباد در کربلای معلی
کد خبر: 3843160
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

برپایی موکب مردمی حضرت جوادالائمه(ع) خرم‌آباد در کربلای معلی

گروه فرهنگی ـ برای سومین سال متوالی، موکب مردمی حضرت جوادالائمه(ع) خرم‌آباد، جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، در مدرسه‌ای در شهر مقدس کربلا برپا می‌شود.

برپایی موکب مردمی حضرت جوادالائمه(ع) خرم‌آباد در کربلای معلیبه گزارش ایکنا از لرستان، برای سومین سال متوالی، موکب مردمی حضرت جوادالائمه(ع) خرم‌آباد، در مدرسه‌ای در شهر مقدس کربلا برپا می‌شود.
این موکب به مدت 10 روز برپا خواهد بود و در طول آن به‌‍صورت 24 ساعته به خدمات رسانی به زائران خواهد پرداخت، خدماتی مانند خدمات پزشکی، پذیرایی صبحانه، ناهار و شام واسکان برای 600 نفر و علاوه‌براین برنامه‌های فرهنگی جهت اجرا در این موکب نیز در نظر گرفته شده است.
برگزاری مراسم مذهبی، برپایی هیئت، برگزاری مراسم دعا و سخنرانی و همچنین برپایی نمایشگاه عکس شهدای استان لرستان در کربلای معلی، از برنامه‌های فرهنگی این موکب است.
مردم استان لرستان جهت اهداء هدایا و نذورات خود به موکب می‌توانند بعد از نماز مغرب و عشاء به مسجد جوادالائمه(ع) واقع در خیابان مطهری خرم‌آباد مراجعه نموده و یا هدایای نقدی خود را به حساب 30103896190471 یا شماره کارت 9785-2327-8111-6273 واریز کنند.
انتهای پیام

captcha