انتصاب شهردار جدید خرم‌آباد غیر قانونی است
کد خبر: 3843090
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

انتصاب شهردار جدید خرم‌آباد غیر قانونی است

گروه اجتماعی ـ فرماندار خرم‌آباد انتصاب سرپرست جدید شهرداری خرم‌آباد را غیرقانونی اعلام کرد و افزود: انتصاب سرپرست شهرداری خرم‌آباد تا قبل از تأیید کمیته انطباق فرمانداری غیر قانونی است.

انتصاب شهردار جدید خرم‌آباد غیر قانونی استبه گزارش ایکنا از لرستان، اسد عبداللهی، فرماندار خرم‌آباد، ظهر امروز چهارشنبه، ۲۷ شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به انتصاب سرپرست جدید خرم‌آباد از طرف شورای شهر، بیان کرد: انتصاب سرپرست شهردار خرم‌آباد تا قبل از طی شدن روال قانونی غیرقانونی است.

وی با تأکید بر انتصاب غیر قانونی محمد شریفی مقدم به‌عنوان سرپرست شهرداری خرم‌آباد از سوی شورای اسلامی شهر، گفت: با استناد به قوانین جاری، خاصه قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران بر مبنای ماده ۹۰، با توجه به اینکه مراحل قانونی انتخاب سرپرست و شهردار جدید طی نشده، انتصاب جدید غیر قانونی محسوب می‌شود.

فرماندار خرم‌آباد با تأکید بر لزوم تمکین اعضای شورای شهر از قوانین، بیان کرد: ضمن تذکر جدی به شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در راستای رعایت قوانین و مقررات جاری، از نظر این فرمانداری سرپرستی رضا بردبار قانونی بوده و همچنان به قوت خود باقی است و معرفی فرد جدید تا طی مراحل قانونی و تأیید کمیته انطباق فرمانداری غیر قانونی است.

انتهای پیام

captcha