جذب جوانان نخبه و انقلابی مدنظر است
کد خبر: 3842997
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
در قالب بیانیه گام دوم انقلاب؛

جذب جوانان نخبه و انقلابی مدنظر است

گروه فرهنگی ــ قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه جذب جوانان نخبه و انقلابی در دانشگاه آزاد در بیانیه گام دوم انقلاب مدنظر است، گفت: وظیفه داریم نیروی انسانی مبتنی بر گام دوم در دانشگاه آزاد به‌کارگیری شود.

جذب جوانان نخبه و انقلابی مدنظر استبه گزارش ایکنا از لرستان، بیژن رنجبر، قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، شامگاه سه‌شنبه، 26 شهریورماه، در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی و تشکیلاتی طرح شهید شهریاری، با اشاره به این‌که در ۴۰ سال نخست انقلاب اسلامی گام اول را با موفقیت برداشتیم و به‌سمت تشکیل دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی پیش خواهیم رفت، گفت: از افتخارات ۴۰ سال نخست انقلاب اسلامی می‌توان به افزایش چشم‌گیر معنویت، اخلاق، ارتقای بینش سیاسی مردم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، اتکا به توان داخلی و ثبات امنیت کشور اشاره کرد.

وی با اشاره به این‌که در بیانیه گام دوم انقلاب موتور پیشران نظام جوانان نخبه و با انگیزه انقلابی متعهد، با یک رویکرد جهادی هوشمندانه مد نظر است، اظهار کرد: در ۴۰ سال نخست انقلاب اسلامی میلیون‌ها تحصیل‌کرده دانشگاهی، احداث و فعالیت هزاران واحد دانشگاهی، ده‌ها طرح بزرگ چرخه سوخت هسته‌ای، درخشش در رشته‌های مهم و حساس پزشکی و بسیاری از افتخارات دیگر علمی و فناوری نصیب ملت ایران شد که این افتخارات در سایه تحریم‌ها، فشارها و توطئه‌های دشمنان به دست آمد.

رنجبر با اشاره به این‌که تنها الگوی حوزه دفاعی بومی کشور را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داریم، بیان کرد: محصولات دفاعی تولید شده در سپاه هیچ کم و کسری با نمونه‌های خارجی ندارند و با محصولات خارجی برابری دارد که باید این الگوی موفق به دانشگاه‌ها وارد شود و جوانان نخبه و انقلابی این‌چنین الگوهایی را در کشور در زمینه‌های مختلف پیاده‌سازی کنند.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: جذب جوانان نخبه و انقلابی در دانشگاه آزاد در گام دوم انقلاب مدنظر است و وظیفه داریم نیروی انسانی مبتنی بر گام دوم در دانشگاه آزاد به‌کارگیری شود.

وی با اشاره به این‌که جمعیت دانشجویی دانشگاه آزاد در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آینده‌ای روشن دارد که با تلاش و کوشش همه استادان، دانشجویان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری محقق خواهد شد.

انتهای پیام

captcha