۱۰ مهر؛ زمان برگزاری جشن نیکوکاری در لرستان
کد خبر: 3842969
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

۱۰ مهر؛ زمان برگزاری جشن نیکوکاری در لرستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: مراسم جشن نیکوکاری در شهریورماه دو بار برگزار شده و برنامه اصلی ما در تاریخ ۱۰ مهرماه در سطح مدارس برگزار می‌شود.

«10 مهر»؛ زمان برگزاری جشن نیکوکاری در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان، شامگاه سه‌شنبه، 26 شهریورماه، در نشست شورای آموزش و پرورش لرستان در سخنانی با بیان این‌که با شروع مدارس، کمیته امداد اقدام به برگزاری مراسم «جشن عاطفه‌ها» می‌کند، گفت: این مراسم در شهریورماه دو بار برگزار شده و برنامه اصلی ما در تاریخ ۱۰ مهرماه در سطح مدارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که امیدواریم امسال بتوانیم برنامه‌های بهتری را در راستای ورود دانش‌آموزان به مدارس داشته باشیم، عنوان کرد: سال گذشته بالغ‌بر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا در جشن عاطفه‌ها از مردم استان جمع‌آوری و به نحو مطلوبی بین دانش‌آموزان و نیارمندان توزیع شد.

محمدی با بیان این‌که حدود ۱۴ هزار دانش‌آموز استان تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: امسال با توجه به ورود خیران و همچنین اجرای برنامه‌های جدید از سوی آموزش و پرورش، دانش‌آموزان ما مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: همچنین تلاش خواهیم کرد زنجیره‌ای از کار خیر و ترویج کار خیر را بین معلمان اجرا کرده و یک مرکز نیکوکاری را در ادارات آموزش و پرورش ایجاد کنیم.

انتهای پیام

captcha