برگزاری ۱۱ یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس در لرستان
کد خبر: 3842740
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
با محوریت شهدای بسیجی؛

برگزاری ۱۱ یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس در لرستان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا، گفت: از پانزدهم مهر به بعد، یازده یادواره شهدا، با محوریت شهدای بسیجی، توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

برگزاری 11 یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدحسین نازاریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سه‌شنبه، 26 شهریورماه، در جمع خبرنگاران، گفت: هفته دفاع مقدس یکی‌ از مهم‌ترین مناسبت‌ها در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که در این ایام برنامه‌های متنوعی با هدف حفظ نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت روایت‌گری و بازگویی حماسه‌های خلق شده در دوران دفاع مقدس، گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در طول سال، به‌ویژه در هفته دفاع مقدس از وجود راویان دفاع مقدس استفاده کنند تا افراد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان با واقعیات دفاع مقدس آشنا شوند.

نازاریان با بیان این‌که رژه نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، بیان کرد: یک گروهان به‌عنوان پیشمرگان رهبر و پیشمرگان مردم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در رژه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید استان با بیان این‌که خانواده‌های شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند، گفت: یکی‌ از مهم‌ترین برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده‌های شهدا توسط مسئولان و کارکنان سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی و بنیاد شهید است.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده ما در هفته دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدا با حضور مردم و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در صبح پنجشنبه، چهارم مهر است.

نازاریان ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا، گفت: از پانزدهم مهر به بعد، یازده یادواره‌ شهدا، با محوریت شهدای بسیجی، توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha