تشکیل هیئت «مذهبی ـ استادی»؛ بزرگترین کار تشکیلاتی
کد خبر: 3842713
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

تشکیل هیئت «مذهبی ـ استادی»؛ بزرگترین کار تشکیلاتی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تشکل‌های اسلامی ـ سیاسی دانشگاه آزاد با اشاره به این‌که يكی از بزرگ‌ترین و بهترین كارهاي تشكيلاتي، تشكيل هيئت مذهبی و استادی است، گفت: محبت ائمه(ع)، استحکام مبانی معرفتی و احكام دينی، هم‌افزايی، اتحاد و صداقت و آموزش و يادگيری مداوم چهار اصل مهم در وظايف تشكيلاتی استادان است.

تشکیل هیئت «مذهبی ـ استادی»؛ بزرگترین کار تشکیلاتیبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد قربانی، مدیرکل تشکل‌های اسلامی ـ سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، شامگاه دوشنبه، 25 شهریورماه، در مراسم دومین دوره همایش استادان طرح شهید شهریاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، گفت: این دانشگاه آماده است با استقبال از تأسیس و ایجاد تشكل‌های جدید در واحدهای دانشگاهی، درخواست‌ها را در اسرع وقت بررسی و مجوز آن‌ها را صادر کند.

وی تصریح کرد: یكی‌از بزرگ‌ترین و بهترین كارهای تشكیلاتی، تشكیل هیئت مذهبی و استادی است، هدف عنصر تشكیلاتی باید فقط رضایت خداوند و دوری از كسب پست و مقام باشد.

قربانی محبت ائمه معصومین(ع) و اهل بیت، استحكام مبانی معرفتی و احكام دینی، هم‌افزایی، اتحاد و صداقت و آموزش و یادگیری مداوم را چهار اصل مهم در وظایف تشكیلاتی استادان دانست و عنوان کرد: حمایت‌های مالی از این تشكل‌ها بر عهده ماست.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی - سیاسی دانشگاه آزاد بیان کرد: امیدواریم سومین دوره طرح شهید شهریاری با حضور 500 نفر از استادان و دانشجویان در عتبات عالیات و با مشاركت مالی آنان برگزار شود.

انتهای پیام

captcha