تلاش دستگاه قضا و پلیس جهت حصول عدالت در جامعه
کد خبر: 3842474
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

تلاش دستگاه قضا و پلیس جهت حصول عدالت در جامعه

گروه اجتماعی ــ رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: مجموعه پليس و دستگاه قضا اركان حافظان نظم و امنيت در نظام اسلامی هستند که در راستای اهداف نظام و جهت تأمین نظم و برقراری امنیت و حصول عدالت در سطح جامعه تلاش می‌كنند و این مهم باعث شده‌ مردم از امنیت مطلوب در استان رضایت داشته باشند.

تلاش دستگاه قضا و پلیس در جهت حصول عدالت در جامعهبه گزارش ایکنا از لرستان، شامگاه یک‌شنبه، رئیس دادگستری کل استان لرستان و فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان، در محل دفتر دادگستری با هم دیدار کردند.

در این دیدار سردار مهدیان‌نسب، فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان، گفت: مردم از نیروی انتظامی آسایش و آرامش را طلب می‌کنند و نیروی انتظامی را امین خود می‌دانند و ضروری است که همه دستگاه‌‌ها نیروی انتظامی را کمک کنند که وظیفه اصلی خود، یعنی تأمین امنیت، را به بهترین شکل انجام دهد.

در ادامه محمد رزم، رئیس‌ کل دادگستری استان لرستان، با بیان این‌که دستگاه‌ها باید در حوزه پیشگیری ورود کنند، امنیت را نياز اساسی در تحقق اهداف هر جامعه‌ای دانست و افزود: نيروی انتظامی با خدمات و اقدامات روزافزون در اين راه خالصانه از هيچ تلاشی فروگذار نکرده و همواره در اين راه شهدای زيادی را تقديم انقلاب کرده است.

وی تأکید کرد: نیت خالص و خدامحوری باعث تقویت پلیس شده‌ و پلیس در همه‌ جا حضور چشمگیر و فعال داشته و زحمات و تلاش‌های شما جای تقدیر دارد.

رزم با بیان این‌که نیروی انتظامی در حوزه آرامش و آسایش مردم به‌خوبی ورود کرده است، تعامل دستگاه قضا با نیروی انتظامی را بسیار خوب قلمداد کرد و گفت: مجموعه پليس و دستگاه قضا اركان حافظان نظم و امنيت در نظام اسلامی هستند که در راستای اهداف نظام و جهت تأمين نظم و برقراری امنيت و حصول عدالت در سطح جامعه تلاش می‌كنند و این مهم باعث شده‌ مردم از امنیت مطلوب در استان رضایت داشته باشند.

انتهای پیام

captcha