جذب ۱۰۰ دانش‌آموز در مدارس صدرا لرستان
کد خبر: 3841955
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

جذب ۱۰۰ دانش‌آموز در مدارس صدرا لرستان

گروه فرهنگی ــ مسئول دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی «صدرا» لرستان، با اشاره به تحصیل ۲۲۰ دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم در دبیرستان‌های صدرای لرستان، گفت: در سال تحصیلی گذشته ۶۰ دانش‌آموز فارغ‌النحصیل شده و در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ نیز ۱۰۰ دانش‌آموز جدید ثبت‌نام شده‌اند.

جذب 100 دانش‌آموز در مدارس صدرا لرستانمحمود خرم‌آبادی، مسئول دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرای استان لرستان، در گفت‎‌وگو با ایکنا، با اشاره به این‌که پنج دبیرستان صدرا در استان لرستان و در سطح شهرستان‌ها در مقطع متوسطه دوم فعال هستند، گفت: از این تعداد یک دبیرستان دخترانه در شهرستان بروجرد و چهار دبیرستان پسرانه در شهرستان‌های دلفان، پلدختر، خرم‌آباد و کوهدشت فعال هستند.

وی با اشاره تحصیل 220 دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم در دبیرستان‌های صدرای لرستان، گفت: در سال تحصیلی گذشته 60 دانش‌آموز فارغ‌النحصیل شده و در سال تحصیلی 99-98 نیز 100 دانش‌آموز جدید ثبت‌نام شده‌اند.

خرم‌آبادی یکی‌ از اهداف تأسیس مدارس صدرا را جذب جوانان به حوزه‌های علمیه دانست و افزود: فارغ‌التحصیلان مدارس صدرا یا جذب حوزه‌های علمیه می‌شوند و یا در دانشگاه‌های کشور در رشته‌های علوم انسانی و معارفی جذب شده و جهت انجام مأموریت‌های مدیریت فرهنگی کشور تحصیل می‎کنند.

انتهای پیام

captcha