بی‌توجهی به ارزش‌ها؛ ویژگی تشکل‌های غیر انقلابی
کد خبر: 3841877
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

بی‌توجهی به ارزش‌ها؛ ویژگی تشکل‌های غیر انقلابی

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان، مهم‌ترین تفاوت بین تشکل‌های انقلابی و غیرانقلابی را در پذیرش اصل ولایت‌فقیه دانست و گفت: ویژگی تشکل‌های غیرانقلابی بی‌تفاوتی به ارزش‌ها و منکرات است.

بی‌توجهی به ارزش‌ها؛ ویژگی تشکل‌های غیر انقلابیبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، شامگاه جمعه، ۲۳ شهریورماه، در دومین دوره آموزشی تشکیلاتی طرح شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد برگزار شد، گفت: در گام دوم انقلاب باید گام‌های بلندی برداشت و تشکل‌های انقلابی در این میان نقش بسیار مهمی دارند اما تشکل‌های غیرانقلابی در برداشتن گام دوم انقلاب جایگاهی ندارند.

وی پذیرش اصل ولایت‌فقیه را مهم‌ترین تفاوت بین تشکل‌های انقلابی و غیرانقلابی دانست و افزود: تشکل‌های انقلابی در راستای مسیر ترسیم شده از سوی رهبری گام برمی‌دارند و گوش به‌ فرمان رهبری برای رسیدن به اهداف والای انقلاب تلاش می‌کنند.

آیت‌الله میرعمادی از ویژگی‌‎های تشکل‌های غیرانقلابی را تمایل به غرب و بی‌توجهی به ارزش‌ها دانست و گفت: این تشکل‌ها به شعار استکباری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بی‌اعتقاد و بی‌توجه هستند و همین ویژگی‌ها سبب تفاوت آن‌ها از تشکل‌های انقلابی شده است.

گام دوم انقلاب و محو اسرائیل

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران به‌سرعت در حال پیشرفت است و به الگویی برای بسیاری از کشورها تبدیل شده‌ است، اضافه کرد: به‌طوری‌که در گام دوم انقلاب، محو اسرائیل غاصب رخ خواهد داد.

وی با ذکر این مطلب که انقلاب اسلامی ایران در مبارزه با طاغوت، منافقان، جنگ با صدام و فتنه در طول این سال‌ها‌ پیروز شد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران امروز نیز در برابر دشمنان و زورگویان ایستاده و هر روز مسیر پیشرفت را با سرعت طی می‌کند و به‌سوی تمدن اسلامی گام برمی‌دارد.

این مفسر قرآن کریم با اشاره به این‌که مبارزه با فساد سبب امیدواری مردم می‌شود، گفت: اجرای عدالت، مبارزه با فساد از اهداف انقلاب است و با تلاش و برنامه‌ریزی در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

مقاومت؛ سیمای تشکل‌های انقلابی

وی با ذکر این مطلب که امروز دشمن جوانان را هدف قرار داده و بی‌تفاوتی به این موضوع گناه نابخشودنی است، ادامه داد: دانشگاهیان در این میان می‌توانند مؤثر باشند و موتور متحرکه نسل جوان قرار گیرند؛ چراکه جوانان خطاب بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

آیت‌الله میرعمادی در پایان خطاب به اساتید دانشگاه گفت: اساتید باید جریان‌های سیاسی و مسائل مختلف را شناسایی کنند تا بتوانند در اهداف اثرگذار باشند و نقش اساتید در گام دوم انقلاب بسیار مهم است؛ چرا که اساتید تولید علم و دانش و آموختن آن به دانشجویان را برعهده دارند، البته نباید از این نکته غافل بود که سیمای تشکل‌های انقلابی مقاومت است.

انتهای پیام

captcha