افزایش قدرت ایران در خاورمیانه/ آمریکا در موقعیت ضعف است
کد خبر: 3841827
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

افزایش قدرت ایران در خاورمیانه/ آمریکا در موقعیت ضعف است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که امروز جمهوری اسلامی ایران در موقعیت برتر قرار دارد و آمریکا در موقعیت ضعف و زبونی است، بیان کرد: سیاست‌های خصمانه آمریکا در مقابل ایران شکست خورده است.

لبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد 22 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، در تشریح درس‌های نهضت عاشورا، گفت: نهضت کربلا، عرصه ریزش‌ها و رویش‌های واقعی بود.

وی با بیان این‌که در جریان این نهضت عده‌ای از صحنه عاشورا کنار رفتند و عده‌ای نیز رویش یافتند، افزود: علل ریزش برخی افراد در نهضت حسینی ضعف ایمان و عقیده، امیال و امراض نفسانی و مادی، فقدان بصیرت و در نهایت کبر و کینه بوده است.

میرعمادی به گستردگی و فراگیر بودن عزاداری امام حسین(ع) در سراسر گیتی اشاره و از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم باشکوه در سطح استان لرستان قدردانی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری به نام «رونق تولید»، بر تلاش مسئولان در جذب سرمایه‌گذاران برای بهبود وضعیت اقتصادی استان تأکید کرد.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران را یادآور و ضرورت هوشیاری مسئولان در برابر آثار این جنگ و پیشگیری از عواقب آن‌را خواستار شد.

وی به توطئه و مکر مشترک آمریکا و فرانسه علیه ایران در قبابل برجام اشاره کرد و افزود: آن‌ها می‌خواهند زمان برجام و تعهدات ایران مادام‌العمر باشد و حضور ایران در منطقه کم‌رنگ شود و همچنین فعالیت‌های موشکی ایران را متوقف کنند.

میرعمادی با بیان این‌که امروز جمهوری اسلامی ایران در موقعیت برتر قرار دارد و آمریکا در موقعیت ضعف و زبونی است، گفت: سیاست‌های خصمانه آمریکا در مقابل ایران شکست خورده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان قدرت و نفوذ ایران در منطقه خاورمیانه را روبه افزایش ارزیابی و عنوان کرد: رهبران جبهه مقاومت یکی پس‌از دیگری به ایران می‌آیند و با رهبر ایران بیعت می‌کنند که نشانگر تایید این قدرت و نفوذ است.

انتهای پیام

captcha