برگزاری اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز عاشورا در خرمدره
کد خبر: 3840750
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰

برگزاری اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز عاشورا در خرمدره

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هیئات مذهبی خرم‌دره از برگزاری اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز عاشورا خبر داد.

برگزاری اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز عاشورا در خرمدرهحمد‌الله مرادی، رئیس شورای هیئات مذهبی خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان با اشاره به برگزاری تجمع عاشورائیان، گفت: مراسم اجتماع عزاداران حسینی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح عاشورا همراه با پخش زنده از شبکه‌های استانی و ملی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ایام ماه محرم برنامه‌های عزاداری از اول محرم در همه حسینیه‌ها و مساجد شهرستان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: همه مراسم‌ عزاداری شهرستان در این ایام مسجدمحور، قرآن‌محور و روحانی‌محور خواهد بود .

وی، ماه محرم را مناسب‌ترین زمان برای پرداختن به ارزش و اهمیت این فریضه دانست و گفت: زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین هدف قیام امام حسین (ع) است که باید در این ایام مورد توجه جدی‌تر قرار گیرد تا ره‌توشه‌ای برای سایر ایام سال باشد .

این مسئول با تاکید بر اینکه متاسفانه در فضای مجازی شاهد ترویج شبهات و تفرقه‌افکنی دشمنان در خصوص مراسم محرم هستیم، ادامه‌ داد: باید هیئات‌ مذهبی نسبت به این ترفندها هوشیار باشند و با روشنگری با این هجمه‌ها مقابله کنند.

رئیس شورای هیئات‌ مذهبی خرم‌دره ادامه داد: با توجه به اینکه فعالیت‌های هیئات‌ مذهبی یک حرکت فرهنگی در راه ترویج دین است، لذا همواره دشمنان اسلام تلاش دارند تا با ترفندهای گوناگون در امور فرهنگی و گرایش‌های دینی و مذهبی مسلمانان آسیب‌های جدی وارد کنند که هوشیاری و بیداری مسئولان هیئت‌ها مانع از بروز این آسیب‌ها خواهد شد.

انتهای پیام

captcha