هیئات مذهبی بهترین منبر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 3839779
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

هیئات مذهبی بهترین منبر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

گروه فرهنگی ـ رئیس شورای هیئات مذهبی لرستان به نقش آفرینی هیئات مذهبی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و افزود: منبر هیئات مذهبی بهترین جایگاه برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است.

هیئات مذهبی بهترین منبر تبیین بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند، رئیس شورای هیئات مذهبی لرستان، سه‌شنبه ۱۲ شهریور در همایش بزرگ عاشورائیان ویژه مبلغین، مسئولین هیئات مذهبی و مداحان شهرستان خرم‌آباد، اظهارکرد: هیات مذهبی پرچمداران دین و فریادگران حامی ولایت مطلقه فقیه‌ هستند.
وی با ذکر این مطلب که بی‌تفاوتی به انقلاب و ولایت بی‌تفاوتی به سیدالشهدا(ع)ع است، اضافه کرد: اصل قیام امام حسین(ع) سیاست احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.
دریکوند به جایگاه والا و معنوی هیئات مذهبی اشاره کرد و با تاکید بر لزوم ترویج سبک زندگی سیدالشهدا(ع)، ادامه داد: زمانی که سبک زندگی سیدالشهدا(ع) را الگو قرار دهیم داشته باشیم نظام رفتاری ما به سمت معنویت می‌رود.
رئیس شورای هیئات مذهبی لرستان اول مداح و ذاکر اباعبدالله بعد از عاشورا را حضرت زینب کبری(س) دانست و گفت: قدر امنیت، آرامش و ولایت مطلقه فقیه و شهدا را بدانیم.
وی با ذکر این مطلب که در منبرها هئیات مذهبی از شهدای مدافع حرم و از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده شود، خاطرنشان کرد: منبر هیئات مذهبی بهترین جایگاه برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است.
حجت‌الاسلام دریکوند با یادآوری این مطلب که مزیت هیئات مذهبی این است به صورت مردمی مدیریت می‌شود، خاطرنشان کرد: دست اندرکاران هیئات مذهبی در طول سال از زحمت و دسترنج خود پس‌انداز کرده و بدون چشمداشتی هئیات را برپا می‌کنند.
نائب‌رئیس شورای هیئات مذهبی کشور با اشاره به بحث نذورات و حواله‌های هیزم، خاطرنشان کرد: مسئولین هیئات مذهبی با داشتن کارت شناسایی برای دریافت حواله هیزم و نذورات به دفتر شورای هیئات مذهبی استان در اداره‌کل تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.


انتهای پیام

captcha