بازدید مسئول بسیج رسانه از خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا
کد خبر: 3837086
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

بازدید مسئول بسیج رسانه از خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا

گروه فرهنگی ـ مسئول بسیج رسانه لرستان، ظهر امروز، دوم شهریورماه از خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا شعبه لرستان بازدید کرد.

بازدید مسئول بسیج رسانه از خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنابه گزارش ایکنا از لرستان، رضا مریدی اصل، مسئول بسیج رسانه لرستان، ظهر امروز، دوم شهریورماه از خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا شعبه لرستان بازدید کرد.

مسئول بسیج رسانه لرستان در این بازدید با تاکید بر این‌که خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا از رسانه‌های تاثیرگذار و انقلابی استان هستند، تصریح کرد: از ظرفیت بسیج رسانه برای هم‌افزایی بیشتر و بهتر رسانه‌ها بویژه خبرگزاری‌ها استفاده می‌شود.

مریدی بر لزوم برگزاری جلسات همفکری خبرگزاری‌ها تاکید کرد و افزود: تعاملات بیشتر خبرگزاری‌ها با بسیج رسانه در بهبود فضای رسانه‌ای و جریان سازی‌های فرهنگی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مسئول بسیج رسانه لرستان تقویت فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه لرستان برشمرد و گفت: متن تایپ شده وصیت‌نامه شهدای لرستان در قالب یک سی‌دی در اختیار خبرگزاری‌ها قرار می‌گیرد و انتظار این است که بخشی از خبر‌های خبرگزاری‌ها به معرفی وصیت‌نامه شهدا اختصاص یابد و رسانه‌های مکتوب نیز در قالب یک ستون از نشریه، به معرفی شهدا بپردازند.

رامین جانی‌پور، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان نیز در جریان این دیدار با ذکر این مطلب که وجوه مشترک فراوانی وجود دارد که رسانه‌ها می‌توانند نسبت به آنان ورود پیدا کرده و جریان ساز باشند، ادامه داد: خبرگزاری‌ها به لحاظ ماهیت کاری و ساختاری دارای تفاوت‌هایی هستند اما در پرداختن به مباحث فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی می‌توانند جریان ساز باشند.
وی در ادامه به ارائه گزارشی از نحوه فعالیت خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا لرستان پرداخت.

انتهای پیام

captcha