افتتاح ۷۹ پروژه اقتصادی و عمرانی طی هفته دولت در خرم‌آباد
کد خبر: 3836816
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۵

افتتاح ۷۹ پروژه اقتصادی و عمرانی طی هفته دولت در خرم‌آباد

گروه اجتماعی ــ فرماندار خرم‌آباد از افتتاح ۷۹ پروژه اقتصادی و عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

افتتاح ۷۹ پروژه اقتصادی و عمرانی طی هفته دولت در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، اسد عبداللهی، فرماندار خرم‌آباد پنج‌شنبه، سی و یکم مرداد در نشست تشریح برنامه‌های هفته دولت در خرم‌آباد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: در هفته دولت سال‌ جاری، بنا بر اعلام دستگاه‌های اجرایی، ۷۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان خرم‌آباد به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان این‌که مجموع اعتبار این پروژه‌ها حدود یکصد و سی میلیارد تومان است که از محل اعتبارات ملی، استانی و تسهیلات تأمین شده است، ادامه داد: این پروژه‌ها با محوریت اقتصادی و عمرانی و در حوزه‌های راه، آب، برق، گاز، کشاورزی و ... مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند. همچنین، در این هفته طرح‌های وابسته به دهیاری‌های شهرستان نیز افتتاح خواهند شد.

فرماندار خرم‌آباد سپس به برنامه‌های اولین روز هفته دولت در شهرستان اشاره کرد و افزود: برنامه‌های هفته دولت در استان و شهرستان رسماً با آیین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد با حضور استاندار لرستان، مدیران و کارکنان ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان از ساعت ۹ صبح روز شنبه، دوم شهریور آغاز می‌شود.

وی گفت: در ادامه برنامه‌های اولین روز هفته دولت در شهرستان خرم‌آباد، شاهد افتتاح هتل شاپورخواست در عصر روز شنبه، دوم شهریورماه در دهستان رباط، جنب روستای بهرامجو با حضور استاندار لرستان، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام

captcha