احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در نورآباد با مشارکت آیت‌الله فاضل لنکرانی
کد خبر: 3836783
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۶

احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در نورآباد با مشارکت آیت‌الله فاضل لنکرانی

گروه فرهنگی ــ کلنگ مدرسه ۱۲ کلاسه نورآباد که مزین به نام ائمه اطهار(ع) شده است با هدف ایجاد عدالت آموزشی در منطقه کم‌برخوردار این شهرستان به زمین زده شد.

کلنگ مدرسه ۱۲ کلاسه شهرستان نورآباد به زمین زده شدبه گزارش ایکنا از لرستان، پنج‌شنبه، سی و یکم مرداد طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام استاد میرزا، مسئول دفتر آیت‌الله‌العظمی فاضل لنکرانی، حجت‌الاسلام خانی، امام جمعه موقت نورآباد، زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش استان، حیدری، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، رضوی، رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز لرستان، کلنگ مدرسه ۱۲ کلاسه ائمه اطهار(ع) نورآباد با هدف ایجاد عدالت آموزشی در مناطق کمتر توسعه‎‌یافته به زمین زده شد.

حجت‌الاسلام استاد میرزا در این مراسم اظهار کرد: حضرات آیات عظام علاوه‌بر توجه به مسائلی همچون ترویج مذهب شیعی و فقه جعفری، با تمام توان به حل مسائل و مشکلات مردم می‌پردازند که نمونه آن همین مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی در مناطق کم‌برخوردار و تعمیر و ساخت مدارس سیل‌زده کشور است.

وی افزود: در خصوص مدرسه‌سازی، اولین کسی‌که با اعلام جهاد مدرسه‌سازی در کشور، این رویکرد را در سطح ملی مطرح کرد آیت‌الله‌العظمی لنکرانی بود که هم‌اکنون نیز توسط فرزند ایشان آیت‌الله‌ محمدجواد فاضل لنکرانی ادامه دارد.

یادآور می‌شود، این واحد آموزشی در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع با زیربنای آموزشی یک‌هزار و ۸۰۰ متر و با اعتبار پیش‌بینی شده ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مدت زمان ۱۸ ماه ساخته خواهد شد که میزان مشارکت آیت‌الله لنکرانی در این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام

captcha