اختصاص کمک ودیعه مسکن به ۱۴۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد لرستان
کد خبر: 3836468
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

اختصاص کمک ودیعه مسکن به ۱۴۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد لرستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان این‌که به‌دنبال وقوع سیل فروردین‌ امسال پنج هزار و ۲۰۰ خانوار نیاز به کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن داشتند، گفت: از این تعداد هزار و چهارصد خانوار، ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند.

فارسانی کمیته امدادبه گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان، امروز چهارشنبه، سی‌ام مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل فروردین‌ماه امسال و خسارات وارده به مددجویان کمیته امداد، گفت: سیل امسال تعداد زیادی از خانواده‌های مددجویان کمیته امداد را تحت‌تأثیر قرار داد و خانه‌های خود را از دست دادند.

وی با بیان این‌که پنج هزار و 200 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در لرستان نیاز به کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن داشتند، بیان کرد: از این تعداد یک‌هزار و چهارصد خانوار تحت پوشش ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند و در این رابطه اقدامات لازم انجام شده است.

محمدی با اشاره به این‌که مددجویان تحت پوشش در مجموع پنج میلیارد و 600 میلیون تومان ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: همچنین 820 میلیون تومان برای کمک‌هزینه اجاره مسکن در اختیار خانواده‌های تحت پوشش قرار گرفته‌ است.

انتهای پیام

captcha