۵۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان چاپ می‎شود
کد خبر: 3836444
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

۵۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان چاپ می‎شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به این‌که در برنامه داریم که در سال‌جاری ۵۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ برسانیم، گفت: بخشی‌ از هزینه‌های اعتباری چاپ این کتاب‎ها را بنیاد پرداخت می‌کند و بخشی دیگر با کمک دستگاه‌های اجرایی داخل استان تأمین می‌شود.

50 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان چاپ می‎شودحجت‌الله ناصرپور، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره انتقال پیام شهدا به مردم، گفت: بخشی از پیام شهدا این است که شما اصحاب رسانه مظلومیت حوزه استراتژیک را به گوش مردم برسانید.

وی افزود: با وجود این‌که ما سیاست‌گذار و هدایت‌کننده است اما در حوزه فرهنگی نیز هزینه می‌کنیم، به‌طوری‌ که سال گذشته با کمک دانشگاه لرستان و علوم پزشکی و دیگر ارگان‌های فرهنگی 40 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس را چاپ کردیم.

ناصرپور با اشاره به این‌که در برنامه داریم که در سال‌جاری نیز 50 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ برسانیم، اظهار کرد: بخشی‌از هزینه‌های اعتباری چاپ این عناوین کتاب را بنیاد پرداخت می‌کند و بخشی دیگر با کمک دستگاه‌های اجرایی داخل استان پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، تأکید کرد: سال گذشته ریاست دانشگاه لرستان و ریاست سابق دانشگاه علوم پزشکی لرستان دو پشتیبان خوب و اصلی ما در زمینه چاپ 40 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس بودند.

وی با اشاره به این‌که سال گذشته 45 جلسه شورای نشر برگزار شد که محصول آن 40 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس بود، اظهار کرد: امسال بنیاد حفظ آثار روی چاپ کتاب همت و هزینه بیشتری را گذاشته است، اما با این وجود ما بیشتر متکی به دستگاه‌های فرهنگی هستیم، که در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرده است که چاپ پنج عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس را پشتیبانی می‌کند، برخی‌ از واحدهای نظامی نیز اعلام پشتیبانی کردند.


انتهای پیام

captcha