لرستان ۹۱۵ آزاده تقدیم انقلاب کرده است
کد خبر: 3834790
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

لرستان ۹۱۵ آزاده تقدیم انقلاب کرده است

گروه اجتماعی ــ مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران با تأکید بر لزوم توجه به مشکلات اشتغال فرزندان آزادگان و همچنین هزینه‌های درمانی آنان، گفت: استان لرستان ۹۱۵ آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

لرستان ۹۱۵ آزاده تقدیم انقلاب کرده استنادر قربانی، مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: آزادگان صبورانه رنج اسارت را تحمل کردند و پس‌ از سال‌ها دوری از خانواده به میهن بازگشتند.

وی با ذکر این مطلب که استان لرستان ۹۱۵ آزاده در دوران دفاع مقدس به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، اضافه کرد: استان لرستان یکی‌ از استان‌های تأثیرگذار در زمان جنگ بود که رزمندگان رشادت‌ها و دلاوری‌های بی‌بدیلی را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب به نمایش گذاشتند.

قربانی با تأکید بر لزوم توجه به دغدغه‌های آزادگان، ادامه داد: عدم اشتغال فرزندان آزادگان یکی‌ از مشکلات آزادگان استان لرستان است که باید این مشکل برطرف شود.

مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران هزینه درمان آزادگان را از دیگر مشکلات این قشر برشمرد و بیان کرد: توجه به پرداخت هزینه درمان آزادگان نیازمند توجه جدی مسئولان است.

وی با ذکر این مطلب که برخی خانواده‌های آزادگان از جمله خانواده‌های آزادگانی که سرپرست آن‌ها متوفی شده است و به‌لحاظ معیشتی مشکل دارند، اضافه کرد: مسئولان باید در طول سال و به‌طور مستمر از خانواده‌های آزادگان سرکشی به‌عمل آورند.

انتهای پیام

captcha