مرمت و بازسازی ۲۰ مسجد بروجرد توسط بسیج
کد خبر: 3830859
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

مرمت و بازسازی ۲۰ مسجد بروجرد توسط بسیج

گروه اجتماعی ــ فرمانده ناحیه مقاومت بروجرد با بیان این‌که مرمت و بازسازی مساجد در دستور کار بسیج قرار گرفته است، گفت: تاکنون ۲۰ مسجد را مرمت و بازسازی کرده‌ایم و ۳ مدرسه ساخته شده و ۱۲ مدرسه مرمت و بازسازی شده و قریب‌ به ۱۰ کتابخانه محلی ایجاد شده است.

سبه گزارش ایکنا از لرستان، مجید سوری، فرمانده ناحیه مقاومت بروجرد امروز، هفتم مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه، از شناسایی محلات دارای مشکل و فقرای شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۵۰ واحد مسکونی ساخته یا بازسازی شده است.

وی با بیان این‌که همچنین ۴۰ واحد مسکونی نیز با مشارکت بهزیستی، کمیته امداد و دیگر نهادها در حال ساخت است، افزود: اکثر پایگاه‌های مقاومت به‌سمت محرومیت‌زدایی رفته‌اند و هر پایگاه به یک گروه جهادی تبدیل شده است.

سوری اضافه کرد: همچنین از سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار بسته حمایتی بین محرومان توزیع شده که این اقدام با ظرفیت محلی و خیرین صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بروجرد با بیان این‌که اهدای جهیزیه به ۲۰۰ نوعروس نیز از اقدامات دیگر بوده که طی یک سال گذشته انجام شده است، اظهار کرد: در زمینه درمان برای نیازمندان کارت درمان صادر شده که در این راستا ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف درمانی به آن‌ها داده می‌شود.

وی با یادآوری این‌که تاکنون کار درمانی بیش‌ از ۳۰۰ نفر انجام شده است، اضافه کرد: هر شخص که به هر دلیل از تحصیل باز بماند این آمادگی را داریم که او را حمایت کنیم که در این راستا تاکنون ۵۰۰ دانش‌آموز را تحت حمایت خود قرار داده‌ایم همچنین در راستای اشتغال‌زایی تاکنون برای ۲۰۰ نفر شغل ایجاد کرده که بیشتر آن‌ها خانواده‌های آسیب‌دیده هستند.

سوری با بیان این‌که مرمت و بازسازی مسجد در دستور کار قرار گرفته است، افزود: تاکنون ۲۰ مسجد را مرمت و بازسازی کرده‌ایم. همچنین تاکنون ۳ مدرسه ساخته شده و ۱۲ مدرسه مرمت و بازسازی شده و قریب به ۱۰ کتابخانه محلی ایجاد شده و در ۵ نقطه روستایی کانال آب‌بر انجام شده است.

انتهای پیام

captcha