باغ موزه‌های دفاع مقدس؛ ظرفیتی برای گردشگری مبتنی‌ بر ارزش‌های انقلاب
کد خبر: 3829591
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

باغ موزه‌های دفاع مقدس؛ ظرفیتی برای گردشگری مبتنی‌ بر ارزش‌های انقلاب

گروه فرهنگی ــ نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل مرکز بزرگ فرهنگی دفاع مقدس لرستان می‌تواند یک ظرفیت عظیم گردشگری مبتنی‌ بر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را در استان ایجاد کند.

باغ موزه‌های دفاع مقدس؛ ظرفیتی برای گردشگری مبتنی‌بر ارزش‌های انقلاببه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، علاءالدین بروجردی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عصر سه‌شنبه، یکم مردادماه از مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس لرستان بازدید کرد.

علاءالدین بروجردی در این بازدید اظهار کرد: از باغ موزه‌های دفاع مقدس متعددی در سطح کشور بازدید کرده‌ام، موزه دفاع مقدس لرستان از لحاظ کیفیت، کمیت، ذوق و سلیقه، هنر و سازه جزو برترین موزه‌هاست.

وی با بیان این‌که شکل ظاهری و مُدل کار مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است، افزود: بافت این مرکز، متناسب با فرهنگ بومی مردم لرستان است.

بروجردی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این پروژه عظیم فرهنگی، ادامه داد: پیشرفت کار ساخت و ساز این مجموعه ستودنی است که امیدوارم هرچه سریع‌تر با مذاکراتی که با استاندار لرستان و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی انجام می‌دهیم بودجه مورد نیاز برای‌ ادامه این کار تأمین شود و ما شاهد مراسم بزرگ افتتاحیه باشیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل این مرکز بزرگ فرهنگی می‌تواند یک ظرفیت عظیم گردشگری مبتنی‌ بر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را در استان لرستان ایجاد کند.

انتهای پیام

captcha