برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در ایلام تجلیل شدند
کد خبر: 3829580
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
حجت‌الاسلام عزیزی:

برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در ایلام تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرانی - مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۱۴۰ نفر از نقاط مختلف استان ایلام در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد و در پایان از برگزیدگان تجلیل شد.

برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در ایلام تجلیل شدند
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلیمن مرتضی عزیزی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام امروز یکم مرداد ماه در مراسم تجلیل از برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در ایلام افزود: در این رقابت، ۲۴ نفر از برداران و ۲۳ نفر از خواهران در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم، اذان، دعاخوانی و حفظ احادیث با رأی هیئت ‌داوران به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
وی برگزاری مسابقات قرآنی را یکی از راه‌های ترویج و سرمایه‌گذاری برای بهره‌گیری از این کتاب آسمانی دانست و گفت: به برکت خون پاک شهدا بهترین و با رونق‌ترین محافل در آن محافل قرآنی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام افزود: این استان ظرفیت‌ها و استعدادهای درخشانی در حوزه فعالیت‌ها و رشته‌های قرآنی وجود دارد که مایه مباهات همگان هستند.
وی از جمله نمایندگان فعالیت‌های قرآنی استان ایلام را روشندل خانم «مریم شفیعی» عنوان کرد که توانسته مقام‌ها و رتبه‌های برتر کشوری و بین‌المللی را در مسابقات قرآنی کسب کند.
مریم شفیعی روشندل حافظ کل قرآن کریم و نفر برتر مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در این مراسم، با اشاره به نحوه حضور خود در فعالیت‌های قرآنی، اظهار کرد: یکی اینکه علاقه زیادی به حفظ قرآن کریم داشتم و لطف خداوند شامل حالم شد و تشویق‌های خانواده موجب شد که به سمت حفظ قرآن حرکت کنم.
وی تصریح کرد: از سن ۶ سالگی حفظ قرآن را شروع کردم، ابتدا به‌صورت پراکنده و بعد به‌صورت مداوم ادامه دادم تا اینکه توانستم به توفیق حفظ کل قرآن نائل شوم، در مسابقات کشوری و بین‌المللی حضور داشتم، در مهم‌ترین مسابقات در شهرستان اراک رتبه اول کشور را به دست آوردم.
انتهای پیام
captcha