چاپ ۲۰۰ کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان
کد خبر: 3829414
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

چاپ ۲۰۰ کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به این‌که تاکنون کتاب‌های زیادی در مورد دفاع مقدس نوشته شده است، گفت: در لرستان تاکنون ۲۰۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسیده و امسال نیز قرار است ۵۰ جلد دیگر به این کتاب‌ها اضافه شود.

دبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الله ناصر‌پور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان دوشنبه، سی و یکم تیر در نشست کمیته آموزش و پژوهش دفاع مقدس لرستان که در سالن جلسات دانشگاه لرستان با محوریت دانش‌نامه دفاع مقدس لرستان برگزار شد، اظهار کرد: لرستان بیش‌از شش هزار و 300 شهید تقدیم انقلاب کرده و باید سعی کنیم دانش‌نامه دفاع مقدس که قرار است برای آیندگان به یادگار بماند در شأن شهدای این استان باشد.

وی با بیان این‌که در هر کشور و هر حوزه جغرافیایی یک فرهنگ استراتژیک حاکم است که میزان سلحشوری جامعه را می‌توان با آن سنجید، افزود: ما نیز باید این سطح از سلحشوری را با کارهای خودمان در حوزه آموزش ارزش‌های که یک گوهر گرانبهاست برداریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به این‌که تاکنون کتاب‌های زیادی در مورد دفاع مقدس نوشته شده است، گفت: در استان لرستان تاکنون 200 کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسیده و امسال نیز قرار است 50 جلد دیگر به این کتاب‌ها اضافه شود که باید خلاصه‌نویسی شوند و خلاصه آن‌ها در دانش‌نامه دفاع مقدس آورده شود.

ناصرپور با بیان این‌که تدوین دانش‌نامه هم زمان‌بر است و هم نیاز به صرف هزینه دارد، اضافه کرد: شورای هماهنگی دفاع مقدس 23 عضو دارد که این اعضا می‌توانند در تدوین کار دانش‌نامه با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان همکاری کنند.

سایر اعضای کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس استان لرستان نیز هر کدام در این جلسه، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در راستای تهیه دانش‌نامه دفاع مقدس استان لرستان، ارائه کردند.

انتهای پیام

captcha