۲۰ مرداد؛ مهلت نام‌نویسی مدارس علمیه خواهران لرستان
کد خبر: 3829350
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

۲۰ مرداد؛ مهلت نام‌نویسی مدارس علمیه خواهران لرستان

گروه فرهنگی ــ معاون آموزش حوزه علیمه خواهران لرستان از اعلام نتایج سطح ۳ حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد و افزود: پس‌ از برگزاری آزمون در روز‌های اخیر ۳۵ نفر برای ورود به سطح ۳ حوزه در رشته‌های تفسیر علوم قرآنی و فقه و اصول پذیرش خواهند شد.

20 مرداد؛ مهلت نام‌نویسی مدارس علمیه خواهران لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران لرستان، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علیمه خواهران لرستان از ظرفیت پذیرش بیش‌ از 300 طلبه برای سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد و گفت: این تعداد پذیرش در 10 مدرسه علمیه سطح 2 و سه مدرسه علمیه سطح 3 خواهران استان به تحصیل علوم حوزه خواهند پرداخت.

وی با بیان این‌که ثبت‌نام از علاقه‌مندان ورود به حوزه علمیه خواهران تا بیستم مردادماه ادامه دارد، افزود: تدابیر لازم برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی با ائمه جمعه و جماعات، نهادهای نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، بسیج، آموزش و پرورش، رسانه استانی و دیگر نهادها و سازمان‌ها برای تبلیغات مکتوب، حضوری و میدانی اندیشیده شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان این‌که تبلیغات میدانی در سطح شهرها با هماهنگی و تعامل شهرداری‌ها انجام شده است، اظهار کرد: اساتید حوزه نیز برای پاسخگویی به سؤالات علاقه‌مندان در مدارس مستقر هستند و داوطلبان را راهنمایی خواهند کرد‌.

مهرابی در ادامه با اشاره به این‌که ظرفیت پذیرش امسال در حوزه علمیه خواهران لرستان بیش‌ از 300 نفر اعلام شده است، گفت: ملاک پذیرش افراد علاقه‌مند به حوزه، کیفیت‌محوری است و در این خصوص تلاش خواهد شد خواهران مؤمن، متعهد، انقلابی و با استعداد جذب مدارس علمیه شوند‌.

وی از اعلام نتایج سطح 3 حوزه علمیه خواهران استان لرستان خبر داد و افزود: پس‌ از برگزاری آزمون در روزهای اخیر 35 نفر برای ورود به سطح 3 حوزه در رشته‌های تفسیر علوم قرآنی و فقه و اصول پذیرش خواهند شد.
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان با بیان این‌که برای تأمین اساتید مورد نیاز حوزه علمیه خواهران این استان نیز آزمون جذب استاد در روزهای اخیر برگزار شده است، گفت: اساتید مورد نیاز نیز با برگزاری آزمون امسال در مدارس دروس حوزه را به خواهران طلبه آموزش خواند داد و در خصوص کمبود استاد در مدارس علمیه خواهران لرستان مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام

captcha