‌مسجد علوی خرم‌آباد بازسازی می‌شود
کد خبر: 3828998
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

‌مسجد علوی خرم‌آباد بازسازی می‌شود

گروه اجتماعی ــ‌ با توجه به تخصیص اعتبار عمرانی از محل اسناد خزانه اسلامی بازسازی مسجد علوی خرم‌آباد در دستور کار اداره‌کل اوقاف و امور خیریه قرار گرفت.

بازسازی مسجد علوی خرم‌آباد سرعت می‌گیردبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی نحوه اجرای پروژه بازسازی مسجد علوی شهر خرم‌آباد، روز گذشته، ‌30 تیرماه جلسه‌ای با حضور مدیرکل و معاونان اوقاف و امور خیریه استان لرستان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم‌آباد با هیئت‌امنای مسجد علوی شهر خرم‌آباد در ‌سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان برگزار شد.

در این جلسه، از زحمات اعضای هیئت‌امنای مسجد علوی، بابت خرید املاک مجاور و افزایش دو و نیم برابری مساحت این مسجد، تخریب بنای قدیمی، گودبرداری و زهکشی این پروژه، تقدیر و تشکر شد.

در این جلسه، با توجه به تخصیص اعتبار عمرانی از محل اسناد خزانه اسلامی، برای اجرای بخشی‌ از عملیات عمرانی این مسجد و انتخاب پیمانکار پروژه بعداز فرآیند برگزاری مناقصه در بستر سامانه معاملات دولت، درخصوص اجرای فونداسیون این مسجد تصمیم‌گیری و مقرر شد بعداز تهیه نقشه‌های اجرایی، عملیات اجرای فونداسیون مسجد انجام شود.

عملیات عمرانی پروژه بازسازی مسجد علوی خرم‌آباد به‌همت هیئت امنای این مسجد آغاز شده و در حال اجرا است.

مدیریت مساجد از سوی هیئت‌های امنای مردمی، می‌تواند الگویی موفق برای سایر فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … باشد.

انتهای پیام

captcha