۱۸ مرداد؛ زمان برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی از سوی جهاددانشگاهی
کد خبر: 3828875
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

۱۸ مرداد؛ زمان برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی از سوی جهاددانشگاهی

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی استان فارس زمان برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی را ۱۸ مردادماه امسال اعلام کرد و گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر برای شرکت در آزمون استخدامی آتش‌نشانی استان فارس ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش ایكنا از فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس امروز، 30 تیر در جمع خبرنگاران گفت: براساس اطلاعات درج شده در سایت ثبت‌نام آزمون استخدامی آتش‌نشانی، 10 هزار و 53 نفر برای شرکت در این آزمون در فارس ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: در مجموع قرار است 225 نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی آتش‌نشانی که بالاترین امتیاز را در مراحل مختلف کسب کرده باشند، به شکل پیمانی در آتش نشانی شهرداری‌های استان فارس جذب شوند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس یادآور شد: آزمون استخدامی آتش نشانی جمعه 18 مرداد ماه همزمان با سراسر کشور در استان فارس هم برگزار خواهد شد.

بابایی با یادآوری اینکه برگزاری این آزمون در سراسر کشور برعهده جهاددانشگاهی است، افزود: این آزمون با همکاری اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری فارس در هشت شهرستان استان فارس برگزار خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس یادآور شد که در کل کشور 106 هزار و 387 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که در نهایت 3781 نفر به استخدام سازمان آتش نشانی در خواهند آمد.
انتهای پیام

captcha