فعالیت ۸۰ «پیام‌آور ایثار» در البرز
کد خبر: 3828853
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

فعالیت ۸۰ «پیام‌آور ایثار» در البرز

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از فعالیت ۸۰ «پیام‌آور ایثار» در استان خبر داد و گفت: این افراد جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا و ایثارگرانی هستند که در دوران جنگ تحمیلی به نوعی در میدان مبارزه حق علیه باطل حضور داشته‌اند.

فعالیت 80 «پیام‌آور ایثار» در البرز

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: در شرایط کنونی کشور که در حال جنگ نرم با دشمن هستیم یکی از سلاح‌های مناسب برای مقابله و پیروزی بهره بردن از فرهنگ ایثار و شهادت در همه ارکان زندگی و پرورش جوانان است.

وی از فعالیت 80 «پیام‌آور ایثار» در استان البرز خبر داد و افزود: این افراد جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا و ایثارگرانی هستند که در دوران جنگ تحمیلی به نوعی در میدان مبارزه حق علیه باطل حضور داشته‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با اشاره به اینکه پیام‌آوران ایثار، راویانی از جنس ایثار و شهادت هستند، بیان کرد: برهمین اساس این افراد با بیان دیده‌ها و شنیده‌های خود در دوران دفاع مقدس می‌توانند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند.

رستمیان با بیان اینکه تاکنون برای این این پیام آوران چندین دوره آموزشی برگزار شده تا بتوانند رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، گفت: دوره‌های آموزشی در سه مرحله روایتگری، سخنوری و تکمیلی برگزار شده است.

رستمیان یادآور شد: این روایان فرهنگ ایثار و شهادت در یادواره‌های شهدا، راهیان نور و حضور در یادمان شهدا کار روایتگری دوران دفاع مقدس را بدون هیچ چشمداشتی انجام می‌دهند.
انتهای پیام

captcha