۱۵ مرداد؛ مهلت نام‌نویسی در جشنواره کارآفرینان برتر لرستان
کد خبر: 3828400
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

۱۵ مرداد؛ مهلت نام‌نویسی در جشنواره کارآفرینان برتر لرستان

گروه اقتصاد ــ مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مهلت نام‌نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر این استان تا پانزدهم مرداد تمدید شد.

15 مرداد؛ مهلت نام‌نویسی در جشنواره کارآفرینان برتر لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، عظیم رحمان‌سالاری، مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان امروز، بیست و نهم تیر در جمع خبرنگاران، با اشاره به کمک‌های دولت به ایجاد اشتغال، اظهار کرد: امسال در راستای کاهش هزینه تولید و افزایش مهارت‌آموزی در فارغ‌التحصیلان، طرح «یارانه دستمزد» در لرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که یارانه دستمزد یک طرح کشوری ا‌ست که فعلاً در مناطق محروم که نرخ بیکاری آن‌ها بیش‌تر از میانگین کشوری است اجرا می‌شود، افزود: براساس این طرح دولت به مدت یک ‌سال، 30 درصد دستمزد را پرداخت می‌کند و 70 درصد هم برعهده کارفرماست.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: افرادی می‌توانند از مزایای طرح «یارانه دستمزد» استفاده کنند که بیش‌ از سه ماه سابقه بیمه نداشته باشند، بیش‌ از شش ماه از اخذ مدرک تحصیلی آن‌ها نگذشته باشد و سن آنان نیز بین 20 تا 35 سال باشد، البته زنان سرپرست خانوار که شغل اولی باشند از رعایت شرط سنی معاف هستند.

وی در رابطه سیزدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر لرستان، بیان کرد: نام‌نویسی این جشنواره از هشتم خردادماه امسال آغاز شده و قرار بود تا 31 تیرماه ادامه داشته باشد که مهلت ثبت‌نام تا پانزدهم مرداد تمدید شد.

سالاری با بیان این‌که استان لرستان هر ساله کارآفرین برتر در سطح ملی دارد، گفت: با توجه به این‌که امسال شرایط شرکت در جشنواره سخت شده و در کل کشور محدودیت‌هایی ایجاد شده، تاکنون 12 شرکت برای جشنواره نام‌نویسی کرده‌اند.

انتهای پیام

captcha