آغاز برپایی کارگاه فیلم 100 در شیراز
کد خبر: 3828021
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

آغاز برپایی کارگاه فیلم 100 در شیراز

گروه فرهنگی ـ کارشناس مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری فارس از آغاز برپایی کارگاه فیلم 100 در شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدحسن محمودی، کارشناس مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری فارس امروز، 26 تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی جشنواره فیلم 100 و اهمیت ایجاز و کارکرد آثار صد ثانیه‌ای در فضای مجازی گفت: حوزه هنری در پی توانمندسازی هنرمندان این عرصه است.
وی از آغاز برپایی کارگاه فیلم 100 در شیراز خبر داد و افزود: ظرفیت کارگاه فیلم 100 از ایده تا اجرا تکمیل شده است اما در صورت تقاضای علاقه‌مندان و به حد نصاب رسیدن گروه دوم تشکیل می‌شود.
کارشناس مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری فارس ادامه داد: جلسه نخست کارگاه به شناخت فیلم 100، ایده‌یابی، پرورش ایده و تحلیل فیلم‌های برگزیده جشنواره 100 اختصاص داشت.
وی با بیان اینکه این کارگاه از جمله برنامه‌هایی است که در قالب فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانه در حوزه هنری فارس برگزار می‌شود، گفت: در بخش دوم کارگاه شرکت‌کنندگان به صورت عملی بر اساس ایده‌های مطرح شده دست به طراحی و نگارش زدند.
محمودی با اشاره به اولویت‌های محتوایی کارگاه گفت: کارگاه تخصصی«فیلم 100» با هدف تربیت فیلمنامه نویسان مستعد با توجه به موضوعات روز به ویژه اخلاق ، سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی تشکیل شده است.
وی با اشاره به اهمیت پروسه تولید از ابتدا تا انتها گفت: در نظر داریم در پایان فیلمنامه‌های برتر و تصویبی این کارگاه، بعد از تایید کارشناسان برای ساخت از هنرجویان خریداری خواهد شد.
کارشناس مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری فارس ادامه داد: کارگاه فیلمنامه 100 در دو بخش طراحی شده که در بخش اول، ایده‌یابی تا نگارش فیلمنامه و در بخش دوم چگونگی تولید فیلم 100 مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی در پایان اظهار كرد: علاقه‌مندان می‌توانند روزهای چهارشنبه ساعت 9 تا 12 به‌نشانی خیابان قصردشت، کوچه 64، فرعی اول حوزه هنری فارس مراجعه كرده یا با شماره‌های 09387617031 و 36265266 تماس حاصل كنند.
انتهای پیام

captcha