تشویق طلابی که زمینه‌ساز ازدواج می‌شوند
کد خبر: 3827940
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

تشویق طلابی که زمینه‌ساز ازدواج می‌شوند

گروه فرهنگی ـ معاون تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر این‌که در هفته ازدواج فعالیت‌های مشاوره به تبلیغات واگذار شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته هر طلبه‌ای که مانع یک طلاق شود یا زمینه ازدواج زوجی را فراهم کند تشویق می‌شود.

طلابی که زمینه‌ساز ازدواج و یا مانع طلاق شوند تشویق می‌شوندبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، امروز چهارشنبه، ۲۶ تیر در ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان که با موضوع برنامه‌های هفته ازدواج برگزار شد، با انتقاد از مسدود کردن بخشی از وام ازدواج توسط بانک‌ها، اظهار کرد: وام ازدواج موجب تسهیل شرایط اقتصادی زوجین می‌شود و بانک‌ها باید نه تنها تمام این تسهیلات را پرداخت کنند بلکه شرایط دریافت آن‌ را نیز تسهیل کنند.

وی با ذکر این مطلب که گاهی بانک‌ها تمام تسهیلات ازدواج را در اختیار زوجین قرار نمی‌دهند، ادامه داد: بانک‌ها بخشی از وام ازدواج را نگه می‌دارند یا مدتی اجازه نمی‌دهند که فرد از آن وام استفاده کند.

غلامی با تاکید بر لزوم استمرار و اجرای برنامه‌‌های با موضوع ازدواج در طول سال، ادامه داد: خدماتی که ما در هفته ازدواج ارائه می‌دهیم فقط مختص هفته ازدواج است اما قطعاً همه افراد نمی‌توانند از این خدمات استفاده کنند لذا برنامه‌های ازدواج در طول سال ادامه پیدا کند.

غلامی افزود: برای ایجاد رغبت جوانان به ازدواج بسته‌ها و پک‌های لوازم خانگی برای زوجین که ازدواج می‌کنند در نظر گرفته شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیعات اسلامی لرستان با تاکید بر این‌که در هفته ازدواج فعالیت‌های مشاوره به تبلیغات وارد شده است، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته هر طلبه‌ای که مانع یک طلاق شود یا زمینه ازدواج زوجی را فراهم کند  تشویق می‌شود.

انتهای پیام

captcha