شورای نگهبان؛ حافظ اسلامیت انقلاب
کد خبر: 3827753
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳

شورای نگهبان؛ حافظ اسلامیت انقلاب

گروه معارف ــ مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: شورای نگهبان حافظ اسلامیت انقلاب است و این نهاد اثرگذار و انقلابی نقش بسیار محوری در جلوگیری از ورود عناصر غیرانقلابی به مراکز حساس کشور برعهده دارد.

شورای نگهبان؛ حافظ اسلامیت انقلاببه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه مازندران حجت‌الاسلام محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران، ظهر دیروز، 25 تیرماه به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان، این نهاد انقلابی را یکی از ارزشمند‌ترین یادگار‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: شورای نگهبان حافظ اسلامیت انقلاب است و این نهاد اثرگذار و انقلابی نقش بسیار محوری در جلوگیری از ورود عناصر غیرانقلابی به مراکز حساس کشور برعهده دارد.

وی با بیان اینکه، این نهاد انقلابی در دهه‌های اخیر عملکرد بسیار خوب و قابل دفاعی داشته است، افزود: دشمنان و بدخواهان نظام مدام در جهت تخریب چهره شورای نگهبان تلاش دارند و این نشان می‌دهد این نهاد عملکردی مطلوب دارد.

ابوترابی با بیان اینکه هر گاه دشمنان نظام نسبت به یک نهاد انقلابی کشور موضع منفی داشته باشند باید بدانیم که عملکرد آن نهاد موجب عصبانیت دشمنان شده است، تصریح کرد: امروز حمایت و تقویت از چنین نهاد‌های انقلابی و اثرگذاری یک ضرورت مهم است.
این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شورای نگهبان در چهار دهه اخیر عملکرد بسیار خوبی در برگزاری انتخابات داشته است، بیان کرد: کسانی که در پی تضعیف شورای نگهبان هستند بدانند که در مسیر اهداف و خواسته‌های دشمن گام برمی‌دارند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه این شورا در طول دهه‌های اخیر در دفاع از دین و ارزش‌های الهی موفق عمل کرده است، گفت: برخی نقد‌ها درباره عملکرد شورای نگهبان غیرمنصفانه است و نباید به دلیل برخی حب و بغض‌های شخصی عملکرد این نهاد انقلابی را زیر سوال برد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان همواره در مسیر قانون حرکت کرده است، افزود: هجمه‌ها و فشار‌ها نمی‌تواند خللی در روند فعالیت‌ها و عملکرد شورای نگهبان ایجاد کند و این نهاد انقلابی با قدرت به وظیفه و رسالت خود عمل خواهد کرد.
انتهای پیام

captcha