ساخت ۲ باب مدرسه با مشارکت شیعیان هندوستان در پلدختر
کد خبر: 3827506
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

ساخت ۲ باب مدرسه با مشارکت شیعیان هندوستان در پلدختر

گروه اجتماعی ــ طی مراسمی با حضور آیت‌الله مهدوی‌پور، نماینده ولی فقیه در هندوستان و از محل کمک‌های ۵ میلیارد تومانی مردم هندوستان به سیل‌زدگان پلدختر و معمولان ساخت دو باب مدرسه در منطقه سیل‌زده پلدختر آغاز شد.

ساخت ۲ باب مدرسه با مشارکت شیعیان هندوستان در پلدختربه گزارش ایکنا از لرستان، با مشارکت نماینده ولی‌فقیه در هندوستان، به‌صورت رسمی ساخت دو مدرسه زینبیه و شهید کائیدی پلدختر آغاز شد.
حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر در این مراسم به نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مردم بعد از انقلاب در تمامی امور جامعه شرکت کرده در کارها و فعالیت‌های خیرخواهانه به‌ویژه امر مدرسه‌سازی در سطح جامعه حضوری فعال و گسترده از خود نشان داده‌اند.

وی مشارکت در امر مدرسه‌سازی را نشان از ایمان و اعتقادات راسخ زنان و مردان خیِر دانست و افزود: خیران با مشارکت در امر خداپسندانه مدرسه‌سازی توشه‌ای برای آخرت خود فراهم می‌کنند.

موسوی استان لرستان را استانی محروم و نیازمند مشارکت هرچه بیشتر خیرین دانست و تصریح کرد: ایجاد فضاهای آموزشی و علمی زمینه توسعه همه‌جانبه در زمینه‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این استان را در پی خواهد داشت.

یادآور می‌شود، آیت‌الله مهدوی‌پور در صدر هیئتی، پس‌ از وقوع سیل ضمن بازدید از مدارس آسیب‌دیده پلدختر مبلغ پنج میلیارد تومان اهدا شده توسط شیعیان هندوستان را برای ساماندهی به وضعیت مردم سیل‌زده هزینه کرد که بخشی از آن صرف ساخت دو باب مدرسه در پلدختر خواهد شد.

انتهای پیام

captcha