وقف زمین برای ساخت مسجد در روستای سیل‌زده چم‌مهر
کد خبر: 3827400
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

وقف زمین برای ساخت مسجد در روستای سیل‌زده چم‌مهر

گروه فرهنگی ـ یک واقف پلدختری زمینی به مساحت یک‌هزار متر به ارزش پانصد میلیون ریال را جهت ساخت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در روستای چم‌مهر علیا وقف کرد.

وقف زمین برای ساخت مسجد در روستای سیل‌زده چم‌مهربه گزارش ایکنا از لرستان، پدر شهید بهروز پناهنده زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع و به ارزش پانصد میلیون ریال جهت ساخت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای چم‌مهر علیا پلدختر وقف کرد.
کاظم پیرک، رئیس اداره اوقاف شهرستان پلدختر گفت: در فروردین‎ماه و باتوجه به وقوع سیل در پلدختر مسجد مسجد روستای چم‌مهر علیا بخش مرکزی از توابع شهرستان پلدختر به‌طور کامل تخریب شد.
وی گفت: مکان قبلی مسجد در بستر رودخانه قرار داشت و امکان ساخت مسجد در مکان قبلی میسر نبود که خیر نیک‌اندیش امیدعلی پناهنده پدر شهید والامقام بهروز پناهنده در یک اقدام ارزشمند و برای رضای خدا زمین خود به مساحت یک‌هزار متر و به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال را جهت ساخت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای سیل‌زده چم‌مهر علیا وقف کرد.
پیرک افزود: مردم عزیز ایران در جریان سیل پلدختر واقعاً سنگ‌تمام گذاشتند و با ارسال کمک‌های مالی و جنسی خود به کمک مردم سیل‌زده پلدختر شتافتند.
رئیس اداره‌ اوقاف و امور خیریه پلدختر تاکید کرد: در وقف پاداش بی‌شماری وجود دارد و انسان با وقف اموال خود علاوه‌بر ثوابی که می‌برد با توجه به نیات واقفین دیگران نیز از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

captcha