بخشودگی جرایم بیمه‌ای با هدف رونق تولید
کد خبر: 3826872
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

بخشودگی جرایم بیمه‌ای با هدف رونق تولید

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان احرای طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای را فرصتی مغنتم برای کارفرمایان استان برشمرد و گفت: این طرح با هدف تحقق شعار سال و کمک به رونق تولید در استان اجرایی می‌شود.

بخشودگی جرائم بیمه‌ای با هدف رونق تولیدعلی جهانی، مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان، اظهار کرد: این طرح فرصتی مغتنم برای کارفرمایان است که با هدف رونق تولید و تحقق شعار سال تا ۱۳ شهریور‌ماه ادامه خواهد داشت.
وی با ذکر این مطلب که در این طرح کارفرمایان می‌توانند با حضور در شعب تامین اجتماعی از مزایای آن استفاده کنند، ادامه داد: کارفرمایان با ارائه درخواست بخشودگی جرایم و پرداخت کامل با تقسیط اصل حق بیمه در ۱۲ قسط از بخشودگی جرایم استفاده کنند.
جهانی به بدهی کارفرمایان استان لرستان به سازمان تأمین اجتماعی استان اشاره کرد و ادامه داد: کارفرمایان لرستان ۸۰۰ میلیارد تومان به تأمین اجتماعی لرستان بدهکارند که ۳۰۰ میلیارد آن جرایم هستند.
مدیرکل تامین اجتماعی لرستان با تاکید بر این‌که کارفرمایان تا سیزدهم شهریور مهلت دارند تا نسبت به ارائه مدارک خود به شعب تامین اجتماعی اقدام کنند و از تسهیلات مقرر در بخشودگی جرایم بهره‌مند شوند، تصریح کرد: شهرداری‌ها بیشترین بدهی را به تامین اجتماعی لرستان دارند.

انتهای پیام

captcha