شرکت ۲۰۰ لرستانی در طرح حفظ مجازی قرآن
کد خبر: 3826676
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

شرکت ۲۰۰ لرستانی در طرح حفظ مجازی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی یوسف نبی‌(ع) گفت: در حفظ مجازی قرآن کریم مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی (ع) خرم‎آباد که زیر نظر اداره‌کل اوقاف و امور خیریه اجرا می‎‏شود، ۲۰۰ نفر شرکت دارند.

شرکت 200 لرستانی در طرح حفظ مجازی قرآنعزت‌الله گوشه‌ای، مدیرمؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح فعالیت‌های مؤسسه قرآنی یوسف نبی(ع)، از برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های صوت و لحن، تجوید، اذان و مداحی، آموزش تخصصی صوت و لحن در این مؤسسه قرآنی خبر داد و گفت: در حال حاضر یک‌صد قرآن‌آموز در کلاس‎های تابستانی مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) شرکت دارند.
وی با اشاره به این‌که اساتیدی همچون مهدی پاپی، نیلوفر سپهوند، عزت‌الله گوشه‌ای و پیرداده و حاجی‌پور در مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‎آباد در زمینه آموزش قرآن‌آموزان شرکت دارند، افزود: در حفظ مجازی قرآن‌کریم نیز که زیر نظر اداره‌کل اوقاف و امور خیریه اجرا می‎‏شود، دویست نفر شرکت دارند.
گوشه‌ای با بیان این‌که مؤسسه قرآنی یوسف نبی(ع) خرم‎آباد در سنین مختلف از کودک تا بزرگسال و در مقاطع تحصیلی مختلف قرار دارند، اضافه کرد: در طرح حفظ موضوعی قرآن‌کریم که با حضور نیلوفر سپهوند، حافظ کل قرآن‌کریم برگزار می‌‏شود از طریق تماس تلفنی با شرکت‌کنندگان در طرح حفظ، نکات مهم در رابطه‌با حُسن حفظ و ایرادات قرآن‌آموز به آن‌ها یادآور می‌‏شود.

مدیر مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‎آباد به پاره‌ای مشکلات مؤسسات قرآنی اشاره کرد و افزود: متأسفانه مؤسسات قرآنی پشتوانه مالی ندارند و از بسیاری امکانات آموزشی و کمک آموزشی نیز محروم هستند.

انتهای پیام

captcha