ثبت‌نام دومین دوره «طرح مشکوة» از فردا آغاز می‌شود
کد خبر: 3826531
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
در پایگاه اطلاع‌رسانی ایسکا؛

ثبت‌نام دومین دوره «طرح مشکوة» از فردا آغاز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دومین دوره طرح ملی حفظ تلفنی قرآن کریم با عنوان «طرح مشکوة» ویژه مددجویان سازمان بهزیستی کشور با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

زهرا نقی‌زاده، رئیس مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ گفت: با توجه به استقبال جامعه بهزیستی کشور در برپایی اولین دوره طرح مشکوة که اختتامیه آن در اسفندماه 97 برگزار شد، قصد داریم با حمایت سازمان بهزیستی کشور دومین دوره طرح ملی حفظ تلفنی قرآن کریم «طرح مشکوة» را در پائیز سال جاری برگزار کنیم.

نقی‌زاده افزود: این طرح برای استفاده آسان‌تر معلولان و نابینایان از خدمات آموزشی به صورت غیرحضوری(تلفنی) برگزار می‌شود و از جمله اهداف آن می‌توان به تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، ایجاد شرایط مناسب برای تبلیغ، ترویج و حفظ قرآن، ارتقای سطح علمی معلولان کشور و ایجاد رغبت و رقابت سالم و سازنده برای تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده اشاره کرد.

وی بیان کرد: فراخوان ثبت‌نام از متقاضان شرکت در این طرح همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی بن‌موسی‌الرضا(ع) منتشر شد و علاقه‌مندان تا روز 29 مرداد سال جاری، که مقارن با عید بزرگ غدیر خم است، مهلت دارند با مراجعه به سایت www.isqa.ir فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.

رئیس مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان تصریح کرد: شرکت در این طرح رایگان و برخورداری مخاطبان طرح از سطح روخوانی و روان‌خوانی مطلوب الزامی است. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۶۴۰۲۸۸۲ و ۶۶۹۷۰۷۷۵ تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha