همایش قرآنی برای بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) برپا می‌شود
کد خبر: 3826293
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
در كوار؛

همایش قرآنی برای بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) برپا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی‌ ـ همزمان با ایام دهه كرامت و به‌منظور بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) همایش قرآنی در شهرستان كوار برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ایام دهه كرامت به منظور بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) و جشن میلاد امام رضا(ع)، همایش قرآنی به‌همت مرکز تخصصی حفظ و تفسیر قرآن کریم حضرت ثامن‌الحجج(ع) كوار و ستاد نماز جمعه اکبرآباد در این شهرستان برگزار می‌شود.
این همایش در تاریخ جمعه، 21 تیرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه حضرت اباالفضل‌العباس(ع) اكبرآباد كوار برگزار خواهد شد.
در این مراسم «محمدرضا پورزرگری»، قاری بین‌المللی كشورمان و حنانه خلفی، حافظ بین‌المللی نوجوان كشورمان به تلاوت آیات وحی خواهند پرداخت و در ادامه سعید خائف‌پناه نیز به مولودی‌خوانی می‌پردازد.
در این همایش كه با حضور خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود، گروه تواشیح طه به اجرای برنامه پرداخته و مدرك حفظ به حافظان قرآن مركز تخصصی حفظ و تفسیر قرآن کریم حضرت ثامن‌الحجج(ع) كوار اعطا خواهد شد.
همچنین از حافظان و نفرات برگزیده مسابقات حفظ مرکز حفظ و تفسیر قرآن کریم حضرت ثامن‌الحجج(ع) نیز در این مراسم معنوی تقدیر خواهد شد.
یادآور می‌شود، مرکز حفظ تخصصی حضرت ثامن‌الحجج(ع) در رشته حفظ قرآن کریم به‌صورت شبانه‌روزی و روزانه در شعب خود پذیرای مشتاقان و متقاضیان حفظ قرآن است.
انتهای پیام

captcha