معرفی منتخبان مرحله شرکتی مسابقات قرآن فرزندان کارکنان آبفار لرستان
کد خبر: 3826121
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۴

معرفی منتخبان مرحله شرکتی مسابقات قرآن فرزندان کارکنان آبفار لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله شرکتی پانزدهمین جشنواره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان شرکت آبفار لرستان برگزار شد و منتخبان جهت راهیابی به مرحله استانی این مسابقات معرفی شدند.

معرفی منتخبان مرحله شرکتی مسابقات قرآن فرزندان کارکنان آبفار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مرحله شرکتی پانزدهمین جشنواره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان، چهارشنبه ، نوزدهم ۱۹ تیر در خرم‌آباد برگزار شد.

بر این اساس در گروه آقایان و در مقطع اول، در رشته قرائت امیرحسین جدید اسلامی و محمد عرفان لک اول و دوم شدند این در حالی‌است که در رشته حفظ مقطع اول نیز علیرضا کشاورز، حسین حاجی بنده و حمید عبدی رتبه‌های اول و تا سوم را کسب کردند.

در رشته قرائت و در مقطع دوم محمد حسین سوری موفق به کسب رتبه برتر شد و در رشته مفاهیم مقطع دوم نیز حسن حاجی بنده به مرحله استانی راه پیدا کرد کمااینکه در رشته آموزه‌های دینی مقطع دوم نیز امیررضا کشاورز موفق به کسب رتبه برتر شد.

در گروه دختران مقطع اول در رشته حفظ فاطیما مقدسی، پردیس اسدی و سارا مقصودی اول تا سوم شدند و در رشته مفاهیم مقطع اول نیز فاطمه الوندی با کسب رتبه برتر به مرحله استانی راه پیدا کرد.

در رشته آموزه‌های قرآن مقطع اول مریم محمدی اول و نیایش دوست محمدی دوم شد. در رشته مفاهیم مقطع دوم نازنین دوست‌محمدی اول و زینب سوری دوم شد و  در رشته آموزه‌های قرآنی نیز زهرا فیروزی به مرحله استانی راه پیدا کرد.


انتهای پیام

 

captcha