مدرسه علمیه الیگودرز؛ میزبان دوره «میثاق طلبگی»
کد خبر: 3823890
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

مدرسه علمیه الیگودرز؛ میزبان دوره «میثاق طلبگی»

گروه فرهنگی ــ دوره «میثاق طلبگی» با شرکت ۱۳۰ طلبه جدیدالورود مدارس علمیه لرستان ۲۵ تیرماه در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز برگزار می‎شود.

مدرسه علمیه الیگودرز؛ میزبان دوره «میثاق طلبگی»به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان امروز، یازدهم تیر در جمع خبرنگاران، از برگزاری نشست تخصصی احکام ویژه طلاب مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این نشست تخصصی روز پنجشنبه، 13 تیرماه از ساعت 9 تا 12 ظهر با حضور مسئول استفتائات مقام معظم رهبری در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار می‌‏شود.
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد تهذیبی و پژوهشی در طول تابستان امسال برای طلاب و اساتید، افزود: این برنامه‌ها با هدف ارتقای سطح تهذیبی و پژوهشی طلاب و اساتید برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به این‌که برنامه تهذیبی ویژه برای طلاب نیز 25 تیرماه با برگزاری دوره میثاق طلبگی برگزار خواهد شد، افزود: این برنامه با شرکت 130 طلبه جدیدالورود در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز برگزار خواهد شد.
مدیر حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه پژوهشی برای طلاب خبر داد و اضافه کرد: این دوره نیز با شرکت بیش‌ از 60 نفر از طلاب اهل مستعد اهل قلم برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام میناپور به اجرای طرح جامع تهذیبی تربیتی در حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: در ادامه اجرای این طرح در طول دوره تابستان، بیش‌از 50 نفر از اساتید و کادر مدارس علمیه استان در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز شرکت خواهند کرد.
وی در پایان از بازدیدهای دوره‌ای مدارس علمیه استان لرستان خبر داد و افزود: این بازدیدها با هدف تقویت نقاط قوت و ضعف مدارس در بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صورت خواهد گرفت و در این دیدارها مدیران و کادر مدارس به تشریح عملکردهای خود در حوزه‌های آموزشی، تهذیبی و پژوهشی خواهند پرداخت.

انتهای پیام

captcha