اهدای هزینه ۴۰ خشت طلای گنبد حرم امام حسین‌(ع) از سوی خیران خراسان‌شمالی
کد خبر: 3823762
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

اهدای هزینه ۴۰ خشت طلای گنبد حرم امام حسین‌(ع) از سوی خیران خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خراسان‌شمالی گفت: خیران استان برای ساخت گنبد طلای امام حسین‌(ع) تاکنون هزینه ۴۰ خشت طلا را تأمین کرده‌اند.

اهدای هزینه 40 خشت طلا برای ساخت گنبد حرم امام حسین توسط خیران خراسان‌شمالی

محمد صفری، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به اهدا هزینه یک خشت طلا از سوی یکی از خیران استان، افزود: این خیر در روزهای گذشته برای کمک و همکاری در این طرح عظیم، هزینه یک خشت طلا را تقبل کرد.

وی هزینه هر خشت را سه میلیون تومان عنوان کرد، گفت: پس از اعلام کمک ‌هزینه از سوی این فرد، برای تقدیر از این اقدام معنوی و نیک، سند افتخار از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به محمد سپهری اهدا شد.

وی با بیان اینکه ساخت گنبد تا چهار ماه آینده به پایان می‌رسد، از مردم دوست‌دار اهل‌ بیت(ع) استان خواست برای شرکت و تأمین هزینه ساخت شتاب کنند.

صفری یادآور شد: گنبد حرم امام حسین‌(ع) در کرمان در حال ساخت بوده، یکی از ویژگی‌های این گنبد ارتفاع هشت متری آن نسبت به گنبد فعلی است و در مجموع برای ساخت گنبد جدید 15 هزار خشت طلا به کار برده شده است.

صفری با بیان اینکه طی سه ماه نخست امسال 110 میلیون تومان کمک نقدی برای بازسازی عتبات جمع‌آوری شده است، بیان کرد: مردم خراسان‌شمالی سال گذشته 600 میلیون تومان و 80 گرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند.
انتهای پیام

captcha