برقراری عدالت اجتماعی؛ مهم‌ترین انتظار مردم از دستگاه قضا
کد خبر: 3822866
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

برقراری عدالت اجتماعی؛ مهم‌ترین انتظار مردم از دستگاه قضا

گروه فرهنگی - مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان دستگاه قضایی را از حساس‌ترین دستگاه‌های کشور برشمرد و افزود: مهم‌ترین انتظار مردم از دستگاه قضایی برقراری عدالت اجتماعی است.

برقراری عدالت اجتماعی؛ مهم‌ترین انتظار مردم از دستگاه قضابه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی درویشی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز پنجشنبه ۶ تیر در همایش گرامی‌داشت شهدای هفتم تیر در حوزه کمالیه خرم‌آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش اظهار کرد: دستگاه قضایی یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران و از حساس‌ترین دستگاه‌های تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی در مبارزه با فساد و پیشبرنده اهداف انقلاب اسلامی ایران است.
وی مهم‌ترین خواسته مردم برقراری عدالت اجتماعی از دستگاه قضایی دانست و افزود: اجرای عدالت توسط دستگاه قضایی موجب اعتماد مردم به نظام و انقلاب است.
درویشی با اشاره به جریانات اخیر در منطقه و رفتار رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد: رفتار ترامپ و استکبار منتسب به سردمداران کفر و شرک در طول تاریخ است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان به وجود اصول مشترک سردمداران کفر و شرک در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: یکی از این اصول مشترک سردمداران کفر و شرک مقابله با حق و عناد و دشمنی با حق بوده است و امروز ظهور این خصوصیات در سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی قابل مشاهده است.
وی کینه و دشمنی در مقابل حق را از دیگر اصول مشترک سردمداران کفر و شرک برشمرد و گفت: توطئه، خدعه و نیرنگ از دیگر وِیژگی‌های این افراد است و با ظاهری فریب‌کارانه سعی در ریا و تزویر دارند اما امروز چهره آنان برای جهانیان برملا شده است.
درویشی با اشاره به اینکه برخی کشورهای منطقه امروز فریب آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان سردمداران کفر و شرک را می‌خورند، ادامه داد: رفتار ترامپ و استکبار منتسب به سردمداران کفر و شرک در طول تاریخ است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان تلاش در جهت حفظ روحیه وابستگان و بزرگنمایی خود را از دیگر از خصوصیات سردمداران شرک و کفر دانست و افزود: مردم ایران با اعتقاد به خداوند و فیض عظمای شهادت هیچ‌گاه فریب سردمداران کفر و شرک را نمی‌خورند.
وی به ساقط شدن پهباد آمریکا توسط غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گریزی زد و افزود: دشمنان باید بدانند ایران اسلامی اعتقاد و ایمان به قدرت لایزال الهی دارد.
درویشی داعش را زائیده صهیونسیت‌ها دانست و افزود: داعش با پول سعودی‌ها مردم بی‌گناه را فتل‌عام می‌کرد ولی امروز که توسط سربازان اسلام نابود شد و اثری از آن نیست.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان با اشاره به ایام درگذشت امام جعفر صادق(ع) گفت: حوزه علمیه شیعه قدمتی به پایه گذاری امام باقر (ع) و امام صادق (ع) دارد و منطق شیعه قوی است چراکه سلاح آن تبلیغ حقیقت دین است.
وی با ذکر این مطلب که داعش برای معرفی دین بدلی اسلام به جای حقیقت تشیع توسط استکبار جهانی تشکیل شده است، اضافه کرد: آمریکایی‌ها و سعودی‌ها میلیاردها دلار هزینه می‌کردند که جوانان آزاده عالم را از تشیع و حقیقت دین اسلام دور کنند اما سرانجام با وجود سپاه مقتدر داعش نابود شد.

انتهای پیام 

captcha