گفتمان اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر ترویج داده شود
کد خبر: 3822792
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱

گفتمان اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر ترویج داده شود

گروه فرهنگی ـ دبیر شورای هماهنگی ‌مبارزه با موادمخدر لرستان با تاکید بر لزوم ترویج گفتمان اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر از اجرای بیش از ۱۷۰ برنامه متنوع در هفته مبارزه با موادمخدر در استان خبر داد.

گفتمان اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر ترویج داده شودمجتبی بیرانوند، دبیر شورای هماهنگی ‌مبارزه با موادمخدر لرستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از لرستان با اشاره به این‌که ۲۶ ژوئن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نام‌گذاری شده است، اظهارکرد: در این راستا برنامه‌های خاص و متنوعی با هدف پیشگیری از مواد مخدر برگزار می‌شود.
وی با ذکر این مطلب که به‌مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر بیش‌از ۱۷۹ برنامه در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه‌ها با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از ۳۰ خرداد آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
ترویج گفتمان اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر
بیرانوند با تاکید بر لزوم همگانی شدن مبارزه با مواد مخدر، افزود: برای مبارزه با مواد مخدر راهی جز مشارکت تمام مردم وجود ندارد که در این راستا برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر استان لرستان به سازمان‌های مردم نهاد که در حوزه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر فعالیت دارند برگزار می‌شود.
دبیر شورای هماهنگی ‌مبارزه با موادمخدر لرستان با اشاره به این‌که گفتمان اجتماعی‌ شدن رویکرد مبارزه با موادمخدر، باید در جامعه تبیین شود، اضافه کرد: تمام فعالیت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با همکاری مردم اجرایی می‌شود‌.
رشد ۵۱ درصدی برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر لرستان
وی با اشاره به افزایش سطح کمی و کیفی برنامه‌ها نسبت به سال گذشته، ادامه داد: در راستای برنامه‌ها بیش‌از ۵۱ درصد رشد داشته‌ایم که این مهم نشان‌دهنده همکاری و همدلی بین‌دستگاهی است.
بیرانوند برگزاری مستمر جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سطح تمام شهرستان‌ها را اولویت مهم و جدی این شورا برشمرد و اضافه کرد: در شهرستان‌های استان علاوه بر مدیریت فرمانداری‌ها‌، دستگاه‌های عضو این شورا و همچنین سازمان‌های مردم نهاد به‌طور جدی ورود پیدا کردند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان به اجرای ۱۷۰ برنامه فرهنگی، پیشگیرانه و همگانی جهت مقابله با مواد مخدر در مناطق حاشیه سطح استان اشاره کرد و افزود: موفقیت ما زمانی است که برنامه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خصوص جلوگیری از ورود به مواد مخدر موثر باشد کمااینکه تمام برنامه‌های مقابله با مواد مخدر باید در طول سال استمرار و تداوم داشته باشد تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

 

 

captcha