افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۶ طرح تأمین آب در لرستان
کد خبر: 3822601
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۶ طرح تأمین آب در لرستان

گروه اقتصاد ــ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۶ طرح تامین آب با حضور وزیر نیرو در استان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۶ طرح تأمین آب در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا میرزایی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان امروز چهارشنبه، پنجم تیر در جمع خبرنگاران، گفت: طی امروز و فردا، پنجم و ششم تیر با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو 36 طرح در بخش صنعت و برق با اعتبار یک‌هزار و 158میلیارد تومان در لرستان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.
وی افزود: از مجموع این طرح‌ها 26 طرح در حوزه آب‌رسانی با اعتبار 401 میلیارد تومان افتتاح و 10 طرح در بخش صنعت آب و برق با اعتبار 757 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و یا وارد فاز اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان ادامه داد: این طرح‌ها شامل افتتاح سد مخمل‌کوه خرم‌آباد با هدف تامین آب شرب پایدار، تصفیه‌خانه آب شرب شهر ازنا، مجتمع‌های آب‌رسانی شرب روستایی و شهری، تصفیه‌خانه آب شرب شهری و جمع‌آوری تصفیه‌خانه فاضلاب است.
وی اضافه کرد: بازدید از سد آب‌سرده بروجرد، سد کمندان ازنا، سد معشوره، بازدید هوایی مسیر رودخانه کشکان و ایستگاه پمپاژ واشیان پلدختر و بازدید از مناطق خسارت‌دیده از سیل از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در سفر دو روزه به لرستان است.

انتهای پیام

captcha