ریشه بسیاری از کشف حجاب‌ها در خارج از کشور است
کد خبر: 3822536
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
نماینده ولی فقیه در اصفهان:

ریشه بسیاری از کشف حجاب‌ها در خارج از کشور است

کانون خبرنگاران نبأ ــ آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد‌، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بر لزوم تحقیق از کسانی که عمداً اقدام به کشف حجاب می‌کنند، تأکید کرد و گفت: گاهی اوقات ریشه این افراد به خارج از کشور وصل است که باید با آن‌ها قاطعانه برخورد شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد‌ ضمن قدردانی از اقدامات ناجا برای مقابله با هنجارشکنی در جامعه اظهار کرد: من همیشه حامی طرح‌های نیروی انتظامی برای مقابله با بدپوششی و بی‌حجابی بوده و از این نیروی انقلابی که قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته است تشکر می‌کنم.

وی طرح‌ها و اقدامات ناجا برای مقابله با هنجارشکنان را دارای تأثیر بسیار چشمگیر در سالم‌سازی جامعه دانست و افزود: انتظار ما از عزیزان نیروی انتظامی این است که قدم‌های بیشتری را در این زمینه بردارند و کار خودشان را هم با قوت ادامه داده و به حاشیه‌سازی‌ها توجهی نکنند چرا که آنها با کسانی که حکم خدا را زیرپا می‌گذارند، برخورد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد، برخی با کشف حجاب خود عمداً به دنبال هنجارشکنی در جامعه هستند، اذعان کرد: اینها کسانی هستند که کمتر از دشمنان اسلام به انقلاب ما ضربه نمی‌زنند و نمی‌شود به سادگی از کنارشان عبور کرد و این تخلف را نادیده گرفت، بنابراین از نیروی انتظامی می‌خواهیم که قاطعانه با این افراد برخورد کند.

وی با بیان اینکه به دنبال تنبیه کردن افراد نیستیم، اظهار کرد: معتقدم کسانی را که بد پوشش هستند و یا کشف حجاب می‌کنند، باید هدایت و ارشاد کرد اگر قابل اصلاح نبودند به دست قانون سپرد و نباید شرایط به‌گونه‌ای باشد که این افراد برای خود حاشیه امنی داشته باشند و فکر کنند کسی با آنها کاری ندارد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد بر لزوم تحقیق از کسانی که عمداً اقدام به کشف حجاب می‌کنند، تأکید کرد و گفت: گاهی اوقات ریشه این افراد به خارج از کشور وصل است که بایستی با آن‌ها قاطعانه برخورد شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سؤالی مبنی اینکه آیا قانون حجاب در مجلس نیازمند بازنگری است یا خیر؟ بیان کرد: فکر می‌کنم هم اکنون قوانین خوبی در خصوص حجاب و عفاف داریم اگر همه دستگاه‌ها به این قوانین پایبند باشند و با جرئت و قاطعیت به آنها عمل کنند، دیگر مشکلی در این حوزه نخواهیم داشت.

وی بر لزوم حمایت بیشتر مردم و مسئولان از ناجا تأکید کرد و گفت: از دستگاه قضائی انتظار دارم که در زمینه مقابله با هنجارشکنی‌ها از نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی بیشتری داشته باشند تا شاهد اثرات و برکات روز به روز این اقدامات در سالم‌سازی بیشتر جامعه باشیم.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، در پایان از طرح‌ها و اقدامات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای امنیت و آرامش بیشتر مردم و مقابله با هنجارشکنان قدردانی و خاطرنشان کرد: ما حتماً همراه و حامی نیروهای انتظامی هستیم و از خداوند می‌خواهیم که آنها همیشه در مأموریت‌هایشان موفق باشند.

محمد قاسمی

انتهای پیام

captcha