کلنگ‌زنی ۱۵۰ واحد مسکونی خیرساز در لرستان
کد خبر: 3822463
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

کلنگ‌زنی ۱۵۰ واحد مسکونی خیرساز در لرستان

گروه فرهنگی ــ مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به سفر رئیس شورای زکات کشور به لرستان، اظهار کرد: ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی خیر ساز در پلدختر و معمولان امروز چهارشنبه، پنجم تیر آغاز می‌شود‌.

کلنگ‌زنی ۱۵۰ واحد مسکونی خیرساز در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدعیسی موسوی‌، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر آیت‌الله تقوی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد: این سفر امروز چهارشنبه، پنجم تیر و به دو منظور بررسی شهر معمولان بررسی وضعیت خدمات‌رسانی به روستائیان خسارت سیل و بهره‌برداران جهادکشاورزی و همچنین کلنگ‌زنی ۱۵۰ واحد مسکونی خیرساز انجام می‌گیرد.
وی به شکل‌گیری پویش مردمی نجات انجیرستان پلدختر اشاره کرد و افزود: گروه‌های جهادی در ماه مبارک رمضان برای نجات باغات انجیر پلدختر و معمولان فعال بودند کمااینکه جهاد کشاورزی لرستان نیز در این راستا نهایت همکاری را داشته است.
موسوی با ذکر این مطلب که مراکز جهاد کشاورزی، خط مقدم جهاد شناخته می‌شوند، اظهار کرد: کارشناسان جهاد کشاورزی همکاری کامل در امر جمع‌آوری زکات دارند.
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برای کلنگ‌زنی ۱۵۰ واحد خیرساز در معمولان حضور می‌یابند کمااینکه در این سفر با مهندسین مراکز جهاد کشاورزی برای توجیه زکات دیدار خواهند داشت.
مشارکت ۴۰۰ کارشناس کشاورزی در جمع‌آوری زکات
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به این‌که واژه زکات در قرآن ۳۲ مرتبه تکرار شده است، اضافه کرد: ۴۰۰ مهندس در مراکز جهاد در جمع‌آوری زکات همکاری دارند.
وی با ذکر این مطلب که زکات برکات فراوانی برای زندگی به همراه دارد، تصریح کرد: سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان زکات در سطح استان لرستان جمع‌آوری شده است.
موسوی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ زکات مستحبی در استان لرستان، گفت: بخشی از هم‌استانی‌های ما در پلدختر از گرمی هوا رنج می‌برند؛ لذا خیرین و پرداخت‌کنندگان زکات جهت کمک به سیل‌زدگان ورود پیدا کنند.

انتهای پیام

captcha