جوان و ورزش مکمل همدیگرند/ ضرورت بها دادن به جوانان
کد خبر: 3822198
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

جوان و ورزش مکمل همدیگرند/ ضرورت بها دادن به جوانان

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان دو مقوله جوان و ورزش را مکمل همدیگر دانست و افزود: در جایگاه‌های مدیریتی به جوانان بها دهیم.

جوان و ورزش مکمل همدیگرند/ضرورت بها دادن به جوانانبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد‌ عصر دوشنبه، سوم تیر در دیدار رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور بر لزوم بها دادن به جوانان در جایگاه‌های مدیریتی به‌ویژه در حوزه ورزش، اظهار کرد: یکی‌ از مسائلی که در منابع دینی وجود دارد این است که برای قضاوت در مورد هر کاری ببینید چه کسانی در آن وجود دارند و در واقع ورود افراد بیانگر کار انجام شده است و لذا وجود افرادی مانند دکتر اسدبیگی در هیئت تنیس روی میز استان لرستان نشان‌دهنده ارزشمند بودن این هیئت است.
وی با ذکر این مطلب که دو مقوله جوان و ورزش اهمیت بالایی داشته و با هم مرتبط هستنند، افزود: اگر حداکثر بهره‌برداری را از این دو مقوله داشته باشیم توانسته‌ایم در کار خود موفق باشیم چراکه موفقیت در استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان است.
آیت‌الله میرعمادی ورزش و جوانان را مکمل هم دانست و افزود: در این راستا باید بتوانیم جوانان را جذب کنیم؛ چراکه اگر این‌کار را انجام ندهیم دیگران جوانان را به خود جذب می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که ورزش یک مقوله مهم و تأثیرگذار برای جذب جوانان است، اضافه کرد: ورزشی مانند تنیس روی میز می‌تواند در این راستا مؤثر واقع شود.
نقش سازنده ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی
امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که امروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه بالا است، افزود: ما اگر بتوانیم به هر طریقی از این آسیب‌ها کم کنیم، موفق عمل کرده‌ایم و در این راستا ورزش بسیار مهم است.
آیت‌الله میرعمادی بر توجه به ظرفیت جوانان در راستای پیشرفت کشور تأکید کرد و یادآور شد: باید سعی شود در مسئولیت‌ها و انتخاب افراد برای هیئت مدیره‌ها از جوانان استفاده کرد و باید فضا برای جوانان باز شود کمااینکه با تلاش جوانان شاهد موفقیت خواهیم بود.
وی به ظرفیت بالای جوانان لرستانی اشاره و افزود: لرستان یک امتیاز ویژه دارد و آن این است که یک استان ورزشی در سطح کشور شناخته می‌شود.
آیت‌الله میرعمادی بر تقویت ظرفیت‌های موجود تأکید کرد و افزود: اگر زمینه برای حضور بیشتر جوانان در عرصه ورزش فراهم شود موفق خواهیم بود؛ لذا نباید به شرایط فعلی در ورزش قانع شویم.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به این‌که اگر در بُعد قهرمانی به ورزش نگاه کنیم، لرستان این ظرفیت را دارد که در کسب افتخارات موفق باشد، تصریح کرد: لرستان یک استان محروم بوده و اگر شرایط برای جوانان آن در عرصه‌های مختلف مانند ورزش فراهم شود، می‌توانند افتخارات زیادی کسب کنند.

انتهای پیام

captcha