نشست مشترک شورای راهبردی زنان دفاع مقدس لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3822058
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
در هفته بزرگداشت حجاب و عفاف؛

نشست مشترک شورای راهبردی زنان دفاع مقدس لرستان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مسئول مشارکت زنان حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از برگزاری دومین نشست مشترک شورای راهبردی زنان دفاع مقدس در هفته بزرگداشت حجاب و عفاف خبر داد و گفت: این نشست با حضور نمایندگان ادارات و دستگاه‌های استانی در دفتر معاونت سیاسی استانداری لرستان برگزار می‌شود.

fروح‌انگیز جهان‌افروز، مسئول مشارکت زنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به در پیش بودن هفته حجاب و عفاف، اظهار کرد: دشمنان ما تمام توان خود را به‌کار گرفته‌اند و با تبلیغات گسترده، سعی در کم‌رنگ کردن حجاب و عفاف در جامعه ایران دارند.
وی با بیان این‌که حجاب یک فریضه و تکلیف دینی است، افزود: در آیات و روایات فراوانی صراحتاً به مسئله حجاب و عفاف تأکید شده است.
جهان‌افروز گفت: تمامی نهادهای انقلابی وظیفه دارند نسبت به مسئله حجاب احساس وظیفه کنند و با تمام توان برای ترویج این فریضه تلاش کنند.
مسئول مشارکت زنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از برگزاری دومین نشست مشترک شورای راهبردی زنان دفاع مقدس در هفته بزرگداشت حجاب و عفاف خبر داد و تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان ادارات و دستگاه‌های استانی در دفتر معاونت سیاسی استانداری لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha