از تبیین نقش مؤسسات قرآنی در گام دوم انقلاب تا تشكیل شورای توسعه در فارس
کد خبر: 3821989
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

از تبیین نقش مؤسسات قرآنی در گام دوم انقلاب تا تشكیل شورای توسعه در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در تیرماه ‌برنامه‌های متنوعی از سوی اتحادیه تشكل‌های قرآنی استان فارس از جمله برپایی همایش تبیین نقش مؤسسات قرآنی در گام دوم انقلاب،‌ تشكیل شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی و مجمع عمومی در این استان اجرا خواهد شد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، به تشریح برنامه‌های تیرماه جاری این اتحادیه پرداخت و گفت:‌ در نخستین ماه از فصل تابستان امسال اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس برنامه‌های متنوعی اجرا می‌كند.
وی افزود:‌ به یاری خدا مجمع عمومی اعضای اتحادیه تشكل‌های قرآنی استان فارس در نیمه دوم تیرماه جاری با حضور حداكثری اعضا در شیراز برگزار خواهد شد.
اسلامی با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب گفت: به‌‌دلیل اهمیت اجرای این بیانیه و تبیین نقش مؤسسات قرآنی در این مهم، همایشی با این عنوان ویژه مؤسسات قرآنی فارس در ماه جاری برگزار خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس همچنین از رتبه‌بندی مؤسسات قرآنی عضو اتحادیه نیز در ماه جاری نیز خبر داد و گفت:‌ مسلماً این رتبه‌بندی نقش بسزایی در تخصیص بودجه‌ها خواهد داشت.
وی یادآور شد: علاوه بر این‌ها با دستورالعمل جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای عالی توسعه قرآنی استان‌ها مجدداً در ماه جاری در استان فارس تشكیل خواهد شد.
انتهای پیام

captcha