۸۹۸ لرستانی در صف انتظار وام ازدواج
کد خبر: 3821866
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

۸۹۸ لرستانی در صف انتظار وام ازدواج

گروه اجتماعی ــ معاون ورزش و جوانان لرستان از آسان شدن تسهیلات ازدواج برای جوانان استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۸۹۸ نفر در لرستان در صف انتظار اخذ وام ازدواج هستند.

898 لرستانی در صف انتظار وام ازدواجبه گزارش ایکنا از لرستان، عبدالله عزیزپور، معاون اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان، امروز، سوم تیرماه در جمع خبرنگاران از کوتاه‌تر شدن صف وام ازدواج جوانان لرستان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون پرداخت‌های تسهیلات ازدواج با وضعیت مناسبی آغاز شده و این به‌معنای آن خواهد بود که عزم بانک‌ها برای تسهیل کردن تسهیلات ازدواج به زوجین جدی است.
وی با اشاره به این‌که آمار وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج در اردیبهشت‌ماه سال‌ جاری در سراسر کشور 24 درصد به متقاضیان در صف بوده، گفت: در لرستان این رقم 25 درصد بوده و بیش‌از پرداخت کشوری انجام شده است.
عزیزپور تعداد افراد متقاضی در صف را رقمی معادل شش هزار و 571 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد بخشی در انتظار پذیرش هستند، برخی در حال تکمیل مدارک بوده و تنها 898 نفر در انتظار اخذ وام هستند.
معاون اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان وام ازدواج را از عوامل تسهیل در امر ازدواج برشمرد و بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا شرایط دریافت وام ازدواج جوانان لرستان هر روز آسان‌تر شود.
انتهای پیام

captcha